Wpis z mikrobloga

@Shodan56: Wygląd wyglądem (czwórka może nie, ale taka szóstka zajebiście mi podchodzi), jednak silniki aktualnej generacji samochodów spod znaku ///M w ogóle nie brzmią. Biturbo V8 w obecnym M5/M6 to jakaś autoparodia, nienaprawialna w zasadzie żadnym wydechem czy innymi kombinacjami. Dla przykładu samochody z linii AMG (Merc) czy RS (Audi) nie mają już może w serii tak soczystego brzmienia jak jeszcze kilka lat temu, ale V8 ich produkcji brzmią znacznie lepiej
@Shodan56: Sąsiad ma BMW M3 i #!$%@? jest tak głośne, że jak wraca w nocy to mnie budzi. Ogólnie spoko, ale za głośny jak te wszystkie chopery. Nie powinno być za to mandatu?
@Gaki1992: Oh jaki ja #!$%@? męski jestę. Rozumiecie to, TYLKO V8 A NIE JAKIEŚ SZEŚĆ CYLINDRÓW, I TO JESZCZE W RZĘDZIE JAK W JAKIMŚ MATIZIE.

3 litrowe biturbo przy którym gówno robiąc można mieć 600KM a przy okazji dojedziesz na jednym baku nad morze, moment taki, że łamie kręgosłup no i dźwięk silnika wzmacniany przez głośniki bo samochód jest tak dobrze wyciszony.

Faktycznie, masakra iksde
@Peenie: @Dziekan5: No wiadomo, że m4 to samochód 10/10, nie ma co do tego wątpliwości.

Wolnossący widlasty silnik, rwd i manualna skrzynia to dla mnie ideał samochodu sportowego. I zwyczajnie mi się stare m3 bardziej podoba, nawet jak ma gorsze osiągi.

Z silnikami wolnossącymi też można robić cuda, 458 Speciale miała 4,5l i 605 KM czyli ponad 134 konie z litra.
@IlluminateEliminate: @matewoosh:

Takie czasy, że auta sportowe mają turbiny xD

Nic w tym złego. Dodatkowy element, który można sterować komputerem podnosząc osiągi.
Dzięki temu turbo to auto nie musi się kręcić na obroty, aby przemieszczało kiszki przy wciśnięciu gazu.

Dzwięk owszem, gorszy. Ale po pierwsze, Active Sound się wyłącza w ustawieniach. Po drugie zakładasz Arkapovica wydech i jest pięknie :)

https://youtu.be/dVaYK22mavE