Wpis z mikrobloga

@Shodan56: Wygląd wyglądem (czwórka może nie, ale taka szóstka zajebiście mi podchodzi), jednak silniki aktualnej generacji samochodów spod znaku ///M w ogóle nie brzmią. Biturbo V8 w obecnym M5/M6 to jakaś autoparodia, nienaprawialna w zasadzie żadnym wydechem czy innymi kombinacjami. Dla przykładu samochody z linii AMG (Merc) czy RS (Audi) nie mają już może w serii tak soczystego brzmienia jak jeszcze kilka lat temu, ale V8 ich produkcji brzmią znacznie
  • Odpowiedz
@Shodan56: Sąsiad ma BMW M3 i #!$%@? jest tak głośne, że jak wraca w nocy to mnie budzi. Ogólnie spoko, ale za głośny jak te wszystkie chopery. Nie powinno być za to mandatu?
  • Odpowiedz
BMW M4


@Shodan56: 3 litrowy rzędowy silnik biturbo, dźwięk silnika jest wydawany przez głośniki. Na szczęście zostawili napęd na tył i manualną skrzynię. To ja już wolę starą m3 z 4 litrowym v8.
  • Odpowiedz
@Gaki1992: Oh jaki ja #!$%@? męski jestę. Rozumiecie to, TYLKO V8 A NIE JAKIEŚ SZEŚĆ CYLINDRÓW, I TO JESZCZE W RZĘDZIE JAK W JAKIMŚ MATIZIE.

3 litrowe biturbo przy którym gówno robiąc można mieć 600KM a przy okazji dojedziesz na jednym baku nad morze, moment taki, że łamie kręgosłup no i dźwięk silnika wzmacniany przez głośniki bo samochód jest tak dobrze wyciszony.

Faktycznie, masakra iksde
  • Odpowiedz
@Gaki1992: Stary, ten samochód ma takie #!$%@?ęcie z wydechu, że w środku jak dla mnie z głośników mogą puszczać nawet dźwięk parostatku. Wewnątrz i tak słychać jak ta suka napieprza z czterech końcówek.

Ed.:
Aha, zapomniałem dodać, że E92 nowe M4 wciąga dupą.
  • Odpowiedz
@Peenie: @Dziekan5: No wiadomo, że m4 to samochód 10/10, nie ma co do tego wątpliwości.

Wolnossący widlasty silnik, rwd i manualna skrzynia to dla mnie ideał samochodu sportowego. I zwyczajnie mi się stare m3 bardziej podoba, nawet jak ma gorsze osiągi.

Z silnikami wolnossącymi też można robić cuda, 458 Speciale miała 4,5l i 605 KM czyli ponad 134 konie z litra.
  • Odpowiedz
@IlluminateEliminate: @matewoosh:

Takie czasy, że auta sportowe mają turbiny xD

Nic w tym złego. Dodatkowy element, który można sterować komputerem podnosząc osiągi.
Dzięki temu turbo to auto nie musi się kręcić na obroty, aby przemieszczało
  • Odpowiedz