Wpis z mikrobloga

@xspeditor: i jak wypadł actros po trasie? z tego co wiem to do życia w nim to auto idealne :) światła - bajka:) ogranicznik prędkości jak ustawimy to trzyma i nie puści wiecej mimo że z górki ale ...skrzynia to porażka tj. gubi biegi. przyhamujesz na skrzyżowaniu, gaz a on biegu znaleźć nie umie.
@nabuchodonozorII: Ja jestem z niego zadowolony bo mało pali i mi się poprostu podoba. Kierowca chwali sobie bo to praktycznie full wersja wyposażenia, aktywne tempomaty, fleetboard z nawi, radio z bt itp. A co najważniejsze ma też salonke( fotel pasażera jest odsunięty do tyłu, łóżko dolne jest podniesione do ściany i można siedzieć jak na narożniku w domu). No i na trasach PL-HR-SLO-IT-PL przy tonażu +/- 20 ton pali 27l/100km. A
xspeditor - @nabuchodonozorII: Ja jestem z niego zadowolony bo mało pali i mi się pop...

źródło: comment_xJ7mje4eOvJ6SOyG4xaKA3nznXmvhzNP.jpg

Pobierz
@nabuchodonozorII: Oj tego to nie wiem, myję go ręcznie co trasę bo czysty to cieszy oko(chociaż zza komputera na spedycji tego nie widać) ale nigdy więcej jak 28l/100km nie zobaczyłem. Ale gonie go po takich trasach że to spalanie jest bardzo małe. Np MP2 który już pojechał do Afryki spalał na tych samych trasach 31l/100km
@xspeditor: Jak z awaryjnością? Te z pierwszego rocznika nie były zbyt udane. Dwa razy robiłem retarder na gwarancji i siadają wałki kierownicze (zaczynają stukać). U ciebie nic?
@Kacpoo: teoretycznie to się nic nie działo, a praktycznie to dwa razy na gwarancji wymieniali akumulatory na nowe, aż wkońcu wpadli na pomysł i zaprojektowali nowy alternator. Teraz spokój z prądem. A drugi z rocznika 2015 działa wyśmienicie jak dotąd