Wpis z mikrobloga

@murgal: nie wiem. Tak mnie to zastanawia bo la logike biorac to wszystkie rury powinny byc spiete z turbo. Downpipe chyba upuszcza cisnienie z ukladu i chyba jest umieszczony na dolocie. Dobrze mysle czy cos pokrecilem?
@davidoff_OB: Mylisz chyba waste gate z dv albo blow offem. Wastegate służy do skierowania gazów wydechowych z obejściem turbiny, kiedy ta wytwarza już maksymalne bezpieczne ciśnienie doładowania.
@kowzan: no dokładnie i u mnie grucha od WG ma tylko przewód ciśnienia z dolotu, nie wiem gdzie chcesz podłączyć wydech pod WG, i po co. chyba że chcesz omijać turbine tymi 6 #!$%@?, to nie wiem jak.
@davidoff_OB: I jak to "po co" podłączać do wydechu? No przecież po to, żeby gazy powstałe w wyniku spalania mieszanki w cylindrze, mogły uciec bokiem, omijając turbinę. Bez połączenia z wydechem jak chcesz kierować spaliny? Jedi mind tricks?
@davidoff_OB: A już będąc mega precyzyjnym, to te sześć #!$%@?ów to kolektor wydechowy. To takie płaskie coś z dwoma owalnymi otworami to flansza montażowa do turbiny typu twinscroll.
@kowzan: w sumie gówno widać na tych zdjęciach, ale u mnie WG dostaje jedynie "sygnał (zwykly przewód ciśnienia bezpośrednio z dolotu do gruchy)", i tak ustawiłeem że przy 0.9bar WG się maksymalnie otwiera i spaliny dalej nie napędzają turbiny. pewnie i tak dobrze wiesz o co mi chodzi, tylko próbujesz mi coś udowodnić że ja czegoś nie wiem. jak chcesz się wykazać to powiedz mi po co te 6 otworów zaraz