Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@Donk_von_Fisher: hm, nie moje klimaty, ale uważam że wszystko jest dla ludzi. Czemu masz mieć opory, skoro nikogo nie krzywdzisz? Seks bez konsekwencji, jeśli nie odrzuca Cię fakt jej regularnych stosunków z innym, to nie ma żadnych innych przeciwwskazań. To tak jakbyś miał dylemat, czy kneblować dziewczynę z gatunku #bdsm - ona tego chce, lubi etc., więc czemu nie?
@Donk_von_Fisher: Nie jestem i nie chce sobie tego wyobrażać, wolałabym byc sama niż być w takim "wolnym związku" gdzie on może mnie zdradzać i ja jego + jeszcze na to patrzeć. Nie znam się, może jestem uprzedzona ale mam wrażenie, że na taki układ może iść tylko bardzo zdesperowana kobieta która myśli że nie zasługuje na nic lepszego, ten sam syndrom co kobiety żyjące z damskimi bokserami czy inną patologią.
Na
@Retrospekcja: Są fetysze, i są fetysze. Zawsze lubię za przykład tutaj brać kobiety które chcą być w związku bdsm. Zauważ, że raczej nie wprowadzają tego w życie, poprzez związek z Henrykiem, byłym mistrzem sztuk walki w kategorii koedukacyjnej
Nie znam się, może jestem uprzedzona ale mam wrażenie, że na taki układ może iść tylko bardzo zdesperowana kobieta która myśli że nie zasługuje na nic lepszego, ten sam syndrom co kobiety żyjące z damskimi bokserami czy inną patologią.


@Retrospekcja: Eee... a nie pomyślałaś, że na taki układ może iść para, którą rajcują takie konfiguracje? Facet, który lubi jak jego kobieta jest pieprzona przez innych bo np, wtedy rajcuje go to,
Eee... a nie pomyślałaś, że na taki układ może iść para, którą rajcują takie konfiguracje? Facet, który lubi jak jego kobieta jest pieprzona przez innych bo np, wtedy rajcuje go to, że inni na nią lecą a on jest "rogaczem". Chyba o to chodzi w tym całym cuckold.