Wpis z mikrobloga

@WesolaZaba: Jak nie masz zaplecza to lepiej od razu szukać c5 z 1.8T, bo sam silnik + skrzynia nie załatwia tematu, ale to każdy wie. Albo nastawić się na wymianę skrzyni razem ze zmianą kodowania i tak śmigać.
@parczi: w ogóle nie brałbym pod uwagę C5, ale znajomy będzie sprzedawal, polski salon pierwszy właściciel bardzo ładny, tylko tej skrzyni sie boje - z tego co wiem była już naprawiana, dopytam o szczegóły
No to bierz. W tej audicy siedzi ten silnik 2.0 130 kuni z 20-zaworową głowicą, co nie? Podobno ma ten sam problem co 8-zaworówka - słabe pierścienie tłokowe. NIemniej warto wziąć to auto pod uwagę, bo tak jak pisałem - jak multikulti jebnie to wrzucisz sobie manuala z ogarnięciem softu (nie wiem, czy wystarczy sama zmiana kodowania, to by trzeba było sprawdzić)
@WesolaZaba: Chcesz mieć normalne daily to z dala od swapów, tyle co na #!$%@? na ten interes (żeby ktoś Ci to zrobił profi, a nie przyczepił do ramy na trytytki - a i tak później takie szczepany to więcej się sypią niż jeżdzą, bo nawet dobrze zrobiony swap bywa nie lada ruletką) to sobie pięć razy tego gównianego Multitronica naprawisz.
@WesolaZaba: No to sam widzisz, że albo rybka, albo pipka :) niestety za czasów produkcji A6 C5 nie kupowano za bardzo aut niemieckich z polskich salonów - a jeśli już, to najczęściej w wersji full bieda, z najmniejszym silnikiem, manualną klimą i korbkami z tyłu. Kiedyś na otomoto stała niezła sztuka z polskiego salonu, pancerne 4.2 quattro z równie pancernym pięciostopniowym multitronikiem. W środku całkiem doposażona choćby w jasne beżowe skóry.