Wpis z mikrobloga

@karolgrabowski93: Skoro korporacja moze wprowadzic towar troche tanszy lub taki sam, lecz o wyzszej cenie, bez straty na zysku, a wlasciwie go zwiekszajac, to czemu ma tego nie zrobic?
Z polskie piwo placilem na Tajwanie po 8 zlotych, za pierniki tez kilkukrotna przebitke, rozumiem ze mam zamieszczac na forach zdjecia cen w Polsce i krzyczec 'oszukujo!"?
@worldmaster: Dlaczego? Przecież to jest oczywiste. Sam prowadzę firmę i sprzedaje różne produkty. I np. na tych, których idzie parę palet miesięcznie, mogę mieć niższe marże bo zarabiam na obrocie. Dalej - jak np. produkt nie ma bezpośredniej konkurencji to marże mam wyższe niż na produktach, gdzie muszę walczyć z konkurencją m.in. ceną.

W Polsce np. prawie nie widuje tych "Chocolate Chip Cookies" jako kategorii. W Anglii widziałem całą masę -