Wpis z mikrobloga

najlepsze jest tłumaczenie pod tytułem "produkt dostosowano do preferencji polskiego klienta" xD No na pewno moją preferencją jest kupić mniej ciastek za większe kwotę.


@Cointreau: Może sprzedaje się tego znacznie mniej w Polsce i nie mogą zastosować takich niskich marż? Albo nie mają w Polsce konkurencji, więc mogą sobie pozwolić na wyższe ceny?
  • Odpowiedz
@karolgrabowski93: Skoro korporacja moze wprowadzic towar troche tanszy lub taki sam, lecz o wyzszej cenie, bez straty na zysku, a wlasciwie go zwiekszajac, to czemu ma tego nie zrobic?
Z polskie piwo placilem na Tajwanie po 8 zlotych, za pierniki tez kilkukrotna przebitke, rozumiem ze mam zamieszczac na forach zdjecia cen w Polsce i krzyczec 'oszukujo!"?
  • Odpowiedz
@worldmaster: Dlaczego? Przecież to jest oczywiste. Sam prowadzę firmę i sprzedaje różne produkty. I np. na tych, których idzie parę palet miesięcznie, mogę mieć niższe marże bo zarabiam na obrocie. Dalej - jak np. produkt nie ma bezpośredniej konkurencji to marże mam wyższe niż na produktach, gdzie muszę walczyć z konkurencją m.in. ceną.

W Polsce np. prawie nie widuje tych "Chocolate Chip Cookies" jako kategorii. W Anglii widziałem całą masę
  • Odpowiedz