Wpis z mikrobloga

A tak wygląda endless runner "od kuchni". Nie wiem czy jest to najbardziej efektywna metoda, żeby każde krzesełko pojawiało się osobno, ale działa to całkiem ok.

Btw, giereczka jest już na ukończeniu, jakoś w najbliższych dniach chciałbym porobić testy i mogę ją wydawać ^__^

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 178 dni.

#odzeradogamedevelopera
TadeuszSynZygmunta - A tak wygląda endless runner "od kuchni". Nie wiem czy jest to n...

źródło: comment_3ih5uvn4vZIZicZOoVk1Wb9IusqYEj8T.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

to fakt ale chodzi mi ogólnie który język jest trudniejszy a który ma więcej zastosowań i tak prorównać w skali od 1-5 stopień trudności C# vs C++


@Dudu_66: tutaj dorzucę swoje 3 grosze, bo akurtat znam C# od kilku lat, a teraz uczę się C++.
C# jest prosty jak budowa cepa. Pisanie w nim jak dla mnie to poezja.
Oczywiście są też minusy - gierek w tym raczej nie zrobisz. Niby da się jakoś klepać, ale C++ jest szybszy.
Jak na to co klepię (głównie aplikacje bazodanowe) to język oceniam
  • Odpowiedz
C++ dopiero się uczę i jak dla mnie to jest mega zamieszane z tymi wskaźnikami itd. Ogólnie idea klepania plików nagłówkowych jak dla mnie jest totalnie z d--y.


@BoKoR: Co ja czytam...
  • Odpowiedz
@JackBauer:
Serio dla mnie to jest dziwne rozwiązanie.
Klepałem w Pascalu, Pythonie, C# i tylko tutaj jest taki dziwny twór i który dla mnie na chwilę obecną wygląda dziwnie i bez sensu.
Pewnie za jakiś czas zmienię zdanie.
  • Odpowiedz
@JackBauer: wiem.
chodzi mi o to, że po co pisać w pliku .h (nazwy metod, typy zwracanych wartości, typy parametrów) jak niemal to samo co będzie w pliku .cpp.

Ja nie mam nic do tego, że importuje się biblioteki :).

Odezwę się za jakiś rok, jak lepiej ogarnę C++, i wtedy (prawdopodobnie :P) przyznam ci rację.
  • Odpowiedz