A tak wygląda endless runner "od kuchni". Nie wiem czy jest to najbardziej efektywna metoda, żeby każde krzesełko pojawiało się osobno, ale działa to całkiem ok.
Btw, giereczka jest już na ukończeniu, jakoś w najbliższych dniach chciałbym porobić testy i mogę ją wydawać ^__^
-------------------------------------------------------- Do końca roku pozostało 178 dni.
@TadeuszSynZygmunta: Może zamiast pojedynczych krzesełek spróbuj dać je kolumnami (jeden rząd w pionie- jeden game object), tylko to wymagałoby osobnego game objecta dla miejsc gdzie są dwa krzesła w kolumnie
@glupiekonto: to fakt ale chodzi mi ogólnie który język jest trudniejszy a który ma więcej zastosowań i tak prorównać w skali od 1-5 stopień trudności C# vs C++ @Sarpens pało nie odpowiedziałeś ( ͡°ʖ̯͡°)
Btw, giereczka jest już na ukończeniu, jakoś w najbliższych dniach chciałbym porobić testy i mogę ją wydawać ^__^
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 178 dni.
#odzeradogamedevelopera
W którym języku wykryć błąd i który jest trudniejszy do nauki w skali 1-5
łatwiej wykryć błąd*
Komentarz usunięty przez moderatora
;)
to chyba unity więc pewnie c#
@Sarpens pało nie odpowiedziałeś ( ͡° ʖ̯ ͡°)