Wpis z mikrobloga

@Muk_Use_Acid: to tak samo z pytaniem:
facet: coś mi stuka w silniku
kobieta: idź do mechanika
kobieta2: kup nowe auto
kobieta3: przesiądź się na rower
facet2: to na bank układu rozrząd lub układ korbowo-tłokowy.Po pierwsza za "klepanie" mogą odpowiadać luzy między dźwigienkami a trzonkami zaworów, spowodowane niewłaściwą regulacją lub - przy rozwiązaniu stosowanym już coraz częściej - uszkodzeniem hydraulicznych popychaczy zaworów. Stuki w układzie korbowo-tłokowym to oznaka poważnych kłopotów, ponieważ w
@jombsik: Konstruktywna ale jak jest do dupy. Przykłady podane przez Mirków są jak najbardziej sensowne i nawet jeśli to nie byłby troll to szybciej szukałbym tam rozwiązania niż miałbym się zastanawiać się nad jakimś bełkotem.
Po co od razu zrywać jak można właśnie porozmawiać i dowiedzieć się jaki jest tego powód i co można zmienić żeby to naprawić a nie od razu #!$%@?ć ( ͡° ͜ʖ ͡°)