Wpis z mikrobloga

Mirki, #!$%@?łem się dzisiaj. Wszyscy narzekają, że w Polsce jest #!$%@?, nie ma pracy, klienci niemili i dzień dobry nie mówią, że w ogóle syf, kiła i mogiła. Nie to co na zachodzie, że na ulicy rowerzystę przepuszczą, czy przed przejściem zwolnią. I młodzi ludzie emigrują do tego lepszego świata, gdzie wszyscy się bardziej szanują, ale żeby zrobić coś tutaj na miejscu, zacząć od siebie, to już za ciężko.

Wracałem dzisiaj z #rozowypasek z uczelni, a że byliśmy już bardzo głodni, postanowiliśmy zjeść kebaba z budki na kawiorach. Obsługiwał nas bardzo otyły, młody mężczyzna. Rozmawiał przez telefon, na moje 'dzień dobry' odburknął tylko 'co?' i '20 złotych', które wyrwał mi z ręki, jak jakis człowiek pierwotny, oczywiście nie przestając rozmawiać ze swoim kumplem. Nawet nie zapytał jaki sos chcemy i zaczął smarować pół ostrym a pół łagodnym. Na moją sugestię, że ja chcę ostry, a moja dziewczyna łagodny, popatrzył się jak na debila i rzucił ostentacyjnie bułką do kosza, rzucając się z tym swoim brzuchem tak, jakby zaraz miał tą budkę roznieść. Zrobił dwa kebaby, jeden ostry, a drugi #!$%@? z sosem czosnkowym. Jakby moja dziewczyna chciała jeść czosnek, to na pewno by o tym wspomniała. Na moją uwagę, że to nie jest to co chcemy, śmiejąc się powiedział, że czosnkowy jest łagodny. No chyba nie. Kebaba wyrzuciłem do kosza i odeszliśmy. Więcej tam nie wrócimy.

Jak można być tak chamskim i nie szanować drugiego człowieka, a co więcej - klienta! A potem pracy nie ma, albo słabo płatna.
Nie polecam budki z kebabem na kawiorach pod #agh.

Td;dr: zostałem potraktowany jak gówno w kebabowni.

#gozkiezale #boldupy #krakow
  • 33
@gleorn: Nie od parady sam Jeff Bezos powiedział, że nie obchodzi go to, że ktoś może sprzedawać te same produkty 1,5 raza taniej. Jeżeli wygrywa tzw "customer service" to już coś znaczy. I tak to wygląda. Firmy (typu Zenbox), które mają niesamowitą obsługę od razu sprawiają, że przyciągasz nowych ludzi i samemu polecasz usługę. Proste jak gówno a dalej nie potrafimy tego zrozumieć :)
@gleorn: Kij ma dwa końce. Sama jestem po tej drugiej stronie lady, obsługuję klientów i powiem Ci, jak trafi mi się jakaś tępa debilka, to do końca dnia mam -20 od humoru i innych klientów traktuję trochę mniej miło mimo, że wiem, że nic nie zawinili (ale wciąż kulturalnie, dzień dobry, do widzenia, proszę, dziękuję) jednak już bez uśmiechu i bez jakiejś chęci wielkiej jak wcześniej.
Facet zachował się chamsko, fakt.
@gleorn:

Wszyscy narzekają, że w Polsce jest #!$%@?, nie ma pracy, klienci niemili i dzień dobry nie mówią, że w ogóle syf, kiła i mogiła. Nie to co na zachodzie, że na ulicy rowerzystę przepuszczą, czy przed przejściem zwolnią. I młodzi ludzie emigrują do tego lepszego świata, gdzie wszyscy się bardziej szanują, ale żeby zrobić coś tutaj na miejscu, zacząć od siebie, to już za ciężko.


Po tym akapicie od razu
@gleorn: miałem identyczną sytuację, ale mój kebab nie wylądował w koszu, wysmarowałem nim ladę a bułą rzuciłem w tego prostaka. Wiem, zniżyłem się do jego poziomu ale nawet nie wiecie jaka ta zemsta była słodka a jego mina taka zdziwiona.
@alczas1: Dzięki za miłe słowo na temat zenbox.pl. Jesteś naszym Klientem?

@gleorn: Wyrazy współczucia. Niestety tak to wygląda. Co by na McDonald's nie mówić, to jednak tam poziom obsługi jest naprawdę wysoki w stosunku do takich bud z kebabem.
@byisk: Nie ma za co. Jeszcze nie jestem ale mam zamiar w najbliższym czasie. Parę razy potrzebowałem zwykłej informacji czy odpowiedzi na pytanie i odpowiedź przychodziła w takim czasie, że nie wiem co powiedzieć. Nic więcej jak szacun i trzymajcie tak dalej.

W najbliższym czasie będę chciał przenieść do Was swoje projekty więc na pewno się odezwę :)