Wpis z mikrobloga

@dob3k: Specu, a prawko chociaż zdane? ( ͡° ͜ʖ ͡°) M5, RS4 czy RS6 to coupe... Wykop uczy, Wykop bawi.

Seria RS od Audi to nieporozumienie. Jeździłem RS6 i dziękuję. M-Power to z kolei zupełnie inna bajka, fantastyczne samochody ale kompletnie nie na moją kieszeń zarówno jak chodzi o zakup jak i utrzymanie.

Tu z kolei mówimy o szybkich samochodach, które można sobie spokojnie sprawić bez
  • Odpowiedz
@dob3k: O M3 nie wspomniałem bo jako jedyne z wcześniej wymienionych przez Ciebie występuje jako coupe. Pozostałe to sedany lub kombi. Nigdy ani M5 ani RS4 ani tym bardziej RS6 nie występowało w wersji nadwoziowej coupe.
  • Odpowiedz
@dob3k: M3 w sensownym stanie technicznym to koszt powyżej 50 000 PLN za kilkunastoletni samochód. Do tego koszty związane z utrzymaniem zamordują finansowo każdego o dochodach niższych niż 7 - 8 000 netto miesięcznie.

Dlatego sądzę, że warto zerknąć na coś co zarówno w zakupie jak i utrzymaniu kosztuje ułamek tej kwoty, a różnice w osiągach wcale nie są tak wielkie.
  • Odpowiedz
@magiczny_orangutan: Problem w tym, że te cudeńka nie mają trakcji (ewentualnie można przeszczepiać syncro), nie prowadzą się w ogóle i nie zapewniają nawet elementarnego bezpieczeństwa.

To już bym wolał Golfa IV R32
  • Odpowiedz
@valdo: tt niczym się nie różni od golfa 4 oprócz wyglądu

zupełnie nie ta półka jeśli idzie o prowadzenie w zakrętach i w ogóle filozofię auta, polecam jazdę próbną takim z3 które prowadzi się jak gokart, a potem przesiadkę do topornego golfa :P
  • Odpowiedz