Wpis z mikrobloga

@MaddoxX1911: rocznik 2001 silnik 163km, przebieg +/- 280000 km. Lakier wygląda jakby wczoraj wyjechał z salonu, nowe tarcze i klocki przód i tył ATE, nowy komplet sprzęgła 5000 km temu założony ( 3000 zł) felgi Tethys 17 + nowe opony letnie Michelin Pilot Sport 3 XL( 1900 zł), rozrząd zmieniany 9000km temu (ori), amory po 80 %. Nic nie malowane, szyby w papie ale to odkleić można. Ogólnie to pojeździj pooglądać
@xspeditor: Jeździłem co prawda wersją 2.7 TDI, która jest nieco słabsza (190KM), ale nawet w tej wersji jedzie to całkiem przyjemnie. Podejrzewam że 3.0 idzie jeszcze lepiej.
Unikał bym jak ognia wersji ze skrzynią Multitronic - jest na tyle awaryjna że szkoda nerwów i pieniędzy, mimo dbania o nią będzie się sypać w krótkim czasie.
@xspeditor: Generalnie opinie mogę wydawać na podstawie jednego egzemplarza, którym jeździłem. Samochód należał (chyba nadal należy) do prezesa elektrowni, kupiony był jako nowy w salonie chyba dwa lub trzy lata po premierze modelu. Zawsze zadbany i serwisowany, przebieg coś pod 200k km.

Z napędem quattro nic się nie działo, wtryski czy turbina nie wymagały ingerencji. Za to skrzynia Multitronic to dramat, co rusz z nią problemy.
@Zieluu: Cholera, faktycznie tak jest jak tak patrzę. Aż ciężko mi uwierzyć że prezes elektrowni mógł przycebulić w taki sposób żeby doczepiać emblemat quattro :D, ja sam nie sprawdzałem napędu na tyle żeby to stwierdzić.
Cóż, codziennie uczymy się czegoś nowego
@xspeditor: W okolicach 300 000 zazwyczaj łańcuchy są już martwe, a pasek regularnie co 60 000km (tu nie ma pomyłki, tamna rozrząd składają się 4 łańcuchy + pasek zebaty)

Napędem się nie martw, nie powinien sprawiać problemów. Skrzynie są znacznie gorsze.
@xspeditor: A tak odnośnie S60 - jak jest pod względem komfortu w tym modelu ? Nigdy nie miałem do czynienia z autami Volvo, a bardzo mi się podobają wizualnie i może kiedyś bym się skłonił do wypróbowania tej marki. Ogólnie jak z prowadzeniem, jak jest wyciszone, praca skrzyni biegów ? Obecnie jeżdżę BMW E39 i pod tymi względami nie chciał bym schodzić niżej niż już mam.
@barley90: Hmm, po Lagunie II to bardzo komfortowe auto, ale z e39 jeśli ładne to bym chyba nie zmieniał bo to klasa wyższą. Ja mam felgi 17 i opony 225/45 więc trochę na dziurach tłucze. Ale auto ogólnie płynie i jeśli pasażer nie widzi licznika to spokojnie możesz lecieć 200 a on myśli że 130 km/h max. Wyciesznie ma dobre