Wpis z mikrobloga

#gamedev #funventure #unity3d

Cześć mireczki, mały update sceny do projektu nad, którym aktualnie pracuje. Mały wstęp, aby każdy wiedział o czym mówię, a więc :

Opis Gry:

Wcielamy się w osobę ratownika, która w skafandrze przeciwpromiennym stara się odnaleźć ocalałych z katastrofy w wyniku wybuchu b---y atomowej. Poruszamy się po opustoszałym mieście znajdującym się 10 kilometrów od centrum, w którym jeszcze unosi się ciężka mgła pyłu. Budynki są zniszczone , auta porozbijane ,a spalone ciała znajdują się na ulicy.

W prawym górnym rogu znajduje się mini mapa, która pokazuje czerwone punkty, które w rzeczywistości są zaginionymi osobami do odnalezienia. Każda z postaci interaktywnych będzie posiadała własną historię, z której będzie się zwierzać głównemu bohaterowi. I to gracz będzie decydował kogo uratować, bowiem liczba miejsc w samochodzie ratowniczym jest ograniczona tylko do 4 wraz z bohaterem.

Okej to wszystko samej zasady gameplayu nie opowiem. Fabuła będzie nie liniowa to na pewno.

Oprócz tego większośc kaski idzie na fundacje polskiej akcji humanitarnej.

Tutaj najnowsze screeny ze sceny bez żadnych fogów, świateł itd sam filmik z gameplayu wrzucę na czasie

Więcej zdjęc TUTAJ bo nie wiem czemu dodaje mi tylko jedno albo jestem nie ogarnięty :)
cometa93 - #gamedev #funventure #unity3d

Cześć mireczki, mały update sceny do proj...

źródło: comment_QRiNuvwtIxg3OC3CQRAxnBb6Vhw5WrMi.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dabdanek: Jasne zrobie jakiś system poinformowań już nie długo dla testerów. Przy okazji przetestujecie czy z większymi wymaganiami pójdzie na desktop bo chce zrobić 2 wersje. Zajebiście wymagającą wizualnie oraz tą pod webGL uboższą.
  • Odpowiedz