Wpis z mikrobloga

No dobra Mireczki, czas na kilka #rozdajo #zadarmo

Na rozgrzewkę drobiazg x3. Do redakcji przyszły trzy kalendarze stojące z #projectcars, które mogą być Wasze.
Co trzeba zrobić? Plusować możecie, ale przede wszystkim czekam na komentarze, w których zgadniecie czas przyspieszenia do 50 km/h samochodu, który jutro odbieram.

Zasady:
W komentarzu podajcie czas w formacie X,XX. Kalendarze otrzymają osoby, które trafią w punkt, a jeśli nie będzie trzech takich osób (co jest bardzo prawdopodobne), to zwycięzcami zostaną Mireczki z wynikiem najbardziej zbliżonym do zmierzonego. Jeśli wyniki się powtórzą, o zwycięstwie zadecyduje kolejność oddawania odpowiedzi.

Konkurs zostanie rozstrzygnięty jutro o północy.

Samochód
Jak zawsze w przypadku naszych redakcyjnych rozdawanek podpowiedzią będzie sam pojazd. Autem, które jutro odbieram jest Renault Twizy. Jego prędkość maksymalna wynosi 80 km/h, dlatego konkurs dotyczy wyniku do 50 nie do 100 km/h ( ͡° ʖ̯ ͡°) Według katalogu do 45 km/h Twizy rozpędza się w 6,1 s.
Metoda jest jak zawsze dosyć prosta: auto rozpędza się na równej drodze, a akcelerometr mierzy przyspieszenie. Odbywają się dwa przejazdy, po jednym w każdą stronę. Wynikiem jest średnia z tych dwóch jazd, dlatego wynik może wyjść z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jak już napisałem, ta rozdawanka jest na rozgrzewkę. Po zakończeniu tego konkursu, jeszcze w tym tygodniu do zgarnięcia będzie gadżet od Mercedes-AMG ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nasz redakcyjny tag rozdawankowy: #autokultrozdaje
Mój tag (o samochodach, dziennikarstwie motoryzacyjnym od zaplecza i fotografii samochodowej): #mzcars

Skoro już wołam swój tag, to jeszcze w skrócie dla subskrybujących, co u mnie (jeśli interesuje Cię tylko konkurs, to niżej już nic dla siebie nie znajdziesz ;):
Wczoraj oddałem po tygodniu jazdy poliftową Hondę CR-V z 1,6-litrowym dieslem. Samochód rewelacyjnie pomyślany pod względem detali. Zaskakujące było to, że był to pierwszy samochód od długiego czasu spośród nowych modeli, który nie próbuje sam zarżnąć silnika przez wskazywanie, że przy 50 km/h można wrzucić 5. bieg, a przy 60. to już właściwie czas na szóstkę. Haj fajw za to dla Japończyków. Do tego Honda wstawiła tu genialny system składania kanapy. Nagrałem film, więc może na dniach to zlepię, wrzucę na YT i się podzielę.

Wczoraj na chwilę wskoczyłem do Fiesty ze 140-konną odmianą 1,0 EcoBoost. Jak zawsze w przypadku tego silnika kapitalne brzmienie, bardzo dobra elastyczność. No i przy tej mocy wrażenia z jazdy Fiestą bardzo dobre. Nie tak kosmiczne jak w Fieście ST, ale i tak jest w pytkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W przyszłym tygodniu lecę do Monachium na europejskie pierwsze jazdy nowym Fordem Mustangiem. Pewnie w weekend wrzucę oddzielny wątek na mirko, podobnie jak w przypadku wyjazdu na Focusa ST, żebyście mogli zostawić pytania, które chcecie, żebym zadał ludziom z Forda na konferencji.

Jeszcze w maju będziemy porównywać dwa sportowe #!$%@? na torze - jakie, tego nie zdradzę, bo to ich będzie dotyczyła druga rozdawanka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#samochody #motoryzacja #renault
Dziekan5 - No dobra Mireczki, czas na kilka #rozdajo #zadarmo

Na rozgrzewkę drobia...

źródło: comment_1YZOxmuyZN0CEV2HV9npEENuxz09cgiC.jpg

Pobierz
  • 202