Wpis z mikrobloga

Cześć mireczki, po wielu zmaganiach i trudach moja gra właśnie została zaakceptowana do dystrybucji na #steam ( ͜͡ʖ ͡€) i co ważne nie mam tu na myśli greenlight tylko już ostateczną akceptację przez #valve

W wielkim skrócie budujemy różne konstrukcje (mosty, wieże, dziwadła) i doprowadzamy szczury do sera.

Czy jakieś Mireczki lub Mirabelki chciałyby pomóc w ostatnich beta testach?

Oficjalna premiera 8 Maja, ale strona w sklepie już jest:
http://store.steampowered.com/app/360380%20pl

Jakby nie patrzeć też trochę #chwalesie

#gry #grananiedziele #pc #mac #osx #windows #ratventure

Łapcie też screena:
Paxtorn - Cześć mireczki, po wielu zmaganiach i trudach moja gra właśnie została zaak...

źródło: comment_EkUZXPe7chtMOb0ajKtgVjIkcKdK7wOU.jpg

Pobierz
  • 65
@sysek: linuks może będzie w późniejszym terminie, póki co żeby wszystko działało na Windowsie jak należy musiałem co nieco nerwów stracić ;-)

na pewno nie wykluczam wersji na linuks, bo podobno silnik na którym chodzi gra (cocos2d-x) wspiera pingwiny, daj mi jednak trochę odetchnąć ;-)
@rafiki19: zadziwiające, ale dziekuję

@sevqk: @Sol_Miken: @cycki: @el-em: jak wyżej, jak tylko będę miał klucze podeślę na PW

@Madlen_: Animacje przystosowane są do 4+, więc zero krwi ;-) Piły niszczą konstrukcję, a szczur który na nie wejdzie epicko spada "porażony prądem".

@CrossX: World of Goo to jedna z inspiracji! Co prawda cele osiąga się tutaj innym sposobem (często balansujesz ciężar szczurami), jednakże nie będę ukrywał,