Wpis z mikrobloga

Cześć mireczki, po wielu zmaganiach i trudach moja gra właśnie została zaakceptowana do dystrybucji na #steam ( ͜͡ʖ ͡€) i co ważne nie mam tu na myśli greenlight tylko już ostateczną akceptację przez #valve

W wielkim skrócie budujemy różne konstrukcje (mosty, wieże, dziwadła) i doprowadzamy szczury do sera.

Czy jakieś Mireczki lub Mirabelki chciałyby pomóc w ostatnich beta testach?

Oficjalna premiera 8 Maja, ale strona w sklepie już jest:
http://store.steampowered.com/app/360380%20pl

Jakby nie patrzeć też trochę #chwalesie

#gry #grananiedziele #pc #mac #osx #windows #ratventure

Łapcie też screena:
Paxtorn - Cześć mireczki, po wielu zmaganiach i trudach moja gra właśnie została zaak...

źródło: comment_EkUZXPe7chtMOb0ajKtgVjIkcKdK7wOU.jpg

Pobierz
  • 65
  • Odpowiedz
@Navrazz: @Kovacs: @Cin: nieco przylagowało generowanie klucza (zdaje się przed oficjalnym wydaniem pracownik Valve musi zaakceptować każdy request) jak tylko będę miał podeślę wam klucze na PW
  • Odpowiedz
@sysek: linuks może będzie w późniejszym terminie, póki co żeby wszystko działało na Windowsie jak należy musiałem co nieco nerwów stracić ;-)

na pewno nie wykluczam wersji na linuks, bo podobno silnik na którym chodzi gra (cocos2d-x) wspiera pingwiny, daj mi jednak trochę odetchnąć ;-)
  • Odpowiedz