Wpis z mikrobloga

Cześć mireczki, po wielu zmaganiach i trudach moja gra właśnie została zaakceptowana do dystrybucji na #steam ( ͜͡ʖ ͡€) i co ważne nie mam tu na myśli greenlight tylko już ostateczną akceptację przez #valve

W wielkim skrócie budujemy różne konstrukcje (mosty, wieże, dziwadła) i doprowadzamy szczury do sera.

Czy jakieś Mireczki lub Mirabelki chciałyby pomóc w ostatnich beta testach?

Oficjalna premiera 8 Maja, ale strona w sklepie już jest:
http://store.steampowered.com/app/360380%20pl

Jakby nie patrzeć też trochę #chwalesie

#gry #grananiedziele #pc #mac #osx #windows #ratventure

Łapcie też screena:
Paxtorn - Cześć mireczki, po wielu zmaganiach i trudach moja gra właśnie została zaak...

źródło: comment_EkUZXPe7chtMOb0ajKtgVjIkcKdK7wOU.jpg

Pobierz
  • 65
  • Odpowiedz
@Paxtorn: Z tego co widzę po screenach i po opisie to mniej więcej ten sam gameplay czyli ser w niedostępnym miejscu i budowa dojścia do niego. Tutaj robi się to samemu dla siebie, a w Transformice przeprawę buduje szaman, a reszta myszy ma zdobyć ser jak najszybciej.
  • Odpowiedz
Ratventure: http://store.steampowered.com/app/360380%20pl
Transformice: http://store.steampowered.com/app/335240/

@nieskonczonosc: @Redrum781: Proponuję zobaczyć gameplay trailer :-) Nie widziałem wcześniej Transformice i nie miałem też okazji zagrać, ale po zobaczeniu filmiku ze sklepu (link powyżej) w moim odczuciu Ratventure jest znacznie bardziej zbliżone do bridge builderów niż gra wskazana przez was, która chyba bardziej polega na zręcznościowo-platformowym przebywaniu przez konstrukcję, która jest składana z kloców przez innego gracza.
  • Odpowiedz
@krruk1: oj muszę się temu przyjrzeć, właśnie po to są beta-testy :-)

@Metsan: @ShortyLookMean: @Marcinowy: @Rizek: poszło na PW

@zawopl: oj przesadzasz :-) Co prawda widzę tu znacznie większą analogię niż przytaczany wyżej Transformice. Jednakże, jeśli zagrałbyś to przekonałbyś się, że nie tylko same "zagadki" są unikalne, ale też często wzorcowy sposób ich rozwiązania znacząco odbiega od stylu prezentowanego World of Goo (nawiasem mówiąc świetna gra, którą mogę wszystkim ze spokojem sumienia polecić!). Ująłbym to tak: te gry na pewno są w tym samym gatunku "dynamicznych
  • Odpowiedz
@Paxtorn: skoro tak twierdzisz to chętnie zostane beta testerem gry. :D tak wgl. to jak zaczęła się Twoja przygoda z tworzeniem gier? W czym się pisze takie gry?
  • Odpowiedz
@zawopl: długo by opowiadać, ogólnie zacząłem od robienia aplikacji (a następnie gier) na iOS jak jeszcze byłem na studiach. Zaraz po nich otworzyłem DG i jakoś tak leci to do dziś... Rynek gier mobilnych jednak dość mocno się zapycha (żeby nie powiedzieć że już się zapchał) i idę teraz w kierunku gier na PC, co zresztą zawsze chciałem robić i tak właśnie jesteś świadkiem mojej pierwszej premiery na Steam. :-)

W czym się robi gry? Bardzo różnie i zazwyczaj zależy od platformy na którą wytwarzasz grę. Np póki robiłem apki konkretnie na iPhone / iPad to programowałem w Objective-C z wykorzystaniem silnika cocos2d. Teraz przeszedłem na cocos2d-x, który jest bardziej niezależny platformowo i napisany w C++. Natomiast do następnych gier bardziej już skłaniam się do środowisko Unity (z którym miałem już "romans" z jedną grą) gdzie integracja pomiędzy platformami wydaje mi się jednak łatwiejsza niż w cocos2d-x.

a klucz poszedł na PW
  • Odpowiedz
A zostanie ta gra po premierze jak teraz aktywujemy ją kodem? ( ͜͡ʖ ͡€)


@Rafax011: tego co wiem to wydaje mi się, że wszyscy beta testerzy gry, mają ją przypisaną do konta na stałe :-)
  • Odpowiedz