Wpis z mikrobloga

#airfixdogfighter
wołam tylko was @Shoshon @wpoz jako kontynuacje wcześniejszego wpisu oraz wczesniejszego
poszukałem info ale klapa, nie znalazłem żadnych informacji
oprócz tych co znalazłem wcześniej czyli twittera dev

[https://twitter.com/PDX_Dev_Studio](https://twitter.com/PDX_Dev_Studio)
przedostatnia ostatnia deska:
poniższy obrazek z tym podpisem:

Who created this game? I need the publisher's e-mail address because I'd like to ask if they're going to release part 2.

wklejany na jakiś popularnych stronach anglojęzycznych
NIE PORZUCAJCIE NADZIEI xD

#gimbynieznajo #gry
Blackman - #airfixdogfighter 
wołam tylko was @Shoshon @wpoz jako kontynuacje wcześn...

źródło: comment_X4IhQp0esvzPfDT2WI1yNTapMdvAs3Mu.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Shoshon: wiem że to kontrowersyjne pytanie - ale wiesz w sumie to po co pisać że jestesmy polakami? z zycia codziennego jak ktoś obcy a w dodatku obcokrajowiec przychodzi do twojej paczki to nie zawsze jest tak że wszyscy go lubią i w dodatku jest obcokrajowcem
jesli nie będziemy pisać że jestesmy polakami to lepiej nas odbiorą - jako bardziej swoich
prosty tytuł: 1.Do you remember Airfix Dogfighter 2 we
  • Odpowiedz
@wpoz: tylko test ale ja się zastanwiam czy to dobrze napisałem ;d
wybiorę drugi tytuł bo jest bardziej epicki test
Legendary game: Airfix Dogfighter /remake experiment

Hello guys,
I belong to Polish social networking news platform (something like combination of Reddit and Twitter but smaller). We called out a topic of Airfix Dogfighter. We discussed about how great the game was (even though it was not a high budget production) and we were wondering if the producers are ever going to release
  • Odpowiedz
@Blackman: Wiem, że to kontrowersyjne, ale coś w tym jest:P
Bardziej mi się podoba drugi tytuł. Ale jeszcze bardziej ten:
Legendary game: Airfix Dogfighter - sequel prospects.

Co do wstępu to zaraz zmienie
  • Odpowiedz
@Blackman:
Hello guys,
Few days ago a group of friends were discussing old times, childhood and old games. We called out a topic of Airfix Dogfighter. We discussed about how great the game was (even though it was not a high budget production) and we were wondering if the producers are ever going to release a sequel.

Może tak.

Co do zdjęć, to z tego, co widziałem to ludzie
  • Odpowiedz
Test:
Hello guys,
Few days ago a group of friends were discussing old times, childhood and old games. We called out a topic of Airfix Dogfighter.We talkedabout how great the game was (even though it was not a high budget production) and we were wondering if the producers are ever going to release a sequel.
We found out that four companies were associated with producing the game. Airfix, Unique Development Studios, Paradox Entertainment and EON Digital Entertainment.
We have contacted with Airfix company and they said they just allowed to use their name an external studio.
Both Unique Development Studios and EON Digital Entertainment no longer exist. We would like to write a letter to Paradox Entertainment, because we think that the game deserves a remake/sequel.
  • Odpowiedz
@Blackman: A co do sprawdzenia to perfect-english też to nie musi być, przecież można być Polakiem, Niemcem, Hiszpanem, Francuzem, Nabijczykiem, Turkiem, Chińczykiem czy Ruskiem a nie tylko Anglikiem albo Amerykaninem ;D
  • Odpowiedz
@Blackman: No niestety, 24h/dobę nie monitoruję internetów, robiłam akurat imprezę dla swoich uczniów. ;) Ale e-mail całkiem nieźle wam wyszedł i beze mnie. Tak by było jeszcze lepiej (na przyszłość):

"Hello guys,
I belong to a Polish social networking news platform (something like a combination of Reddit and Twitter but smaller). We brought on a subject of Airfix Dogfighter. We discussed about how great the game was (even though it was not a high budget production) and we were wondering if the producers were ever going to release a sequel.
We found out that four companies were involved in the production of the game. Airfix, Unique Development Studios, Paradox Entertainment and EON Digital Entertainment.
We have contacted the Airfix company and they said they had just allowed an external studio to use
  • Odpowiedz
@Blackman: A, jeszcze przegapiłam początek zmieniony:
"Few days ago a group of friends were discussing old times, childhood and old games"
To bym zrobiła tak:
"A few days ago we were discussing old times and old games from our childhood with a group of friends."
  • Odpowiedz
@uczalka: wcale nie na przyszłość - bo do 20 dzisiaj mi było potrzebne
Dzięki wiem że to spory utrudnienie dla Ciebie tak ciągle wszystkim odpisywać - bo pewnie nie tylko ja do Ciebie napisałem ;d
fajny nick, pozdrówki
btw. "Both" jak ja o tym słowie często zapominam a jak ułatwia budowanie zdań ;d
  • Odpowiedz