Wpis z mikrobloga

Co masz na myśli pisząc "elektorat nieuków"?


@Dassault: Mam na myśli ludzi którzy nie dokształcili się w tematach klimatologii i pracach na temat AGO, a na geografii nie uważali i uważają że antropocentryczne globalne ocieplenie to skrajny idiotyzm. Czesto taki niewykształcony elektorat wiedząc tlyko zasłyszane mity każe czytać o gazach cieplarnianych. Ba zdarza się że w operowaniu na mitach są nawet całkiem biegli.

Na edukację nigdy za późno, oczywiscie jeśli cenimy
2. Studiuję na uczelni technicznej (Podobno najlepszej w Polsce) i z tego co pamiętam słyszałem dwie sceptyczne opinie profesorów na temat naszego udziału w procesie globalnego ocieplenia. Ale co tam może wiedzieć taki wykładowca fizyki czy innej banalnej termodynamiki...


@Dassault: ile publikacji na temat klimatu ma twój wykładowca od fizyki i banalnej termodynamiki?
Naukowcy są podzieleni w tej sprawie.


@Dect: Nieprawda. No chyba że 97% recenzowanych prac naukowych na 3% sceptycznych to ten "podział naukowców".

Ale co tam może wiedzieć taki wykładowca fizyki czy innej banalnej termodynamiki...

Błąd poznawczy. Odwołujesz się do autorytetu, któy nawet nie jest ekspertem w dziediznie klimatu. Po drugie chyba nie trzeba tłumaczyć że nie wyciąga się pochopnych wniosków na podstawie dwóch opinii?

Dałem Ci link do strony bardzo dobrze
@Epoche: Daj mi link do badań w których zostanie jasno określony udział ludzkości w procesie globalnego ocieplenia.

Warto się zapoznać by nie powielać mitów które ludzie potem w kółko powtarzają "zarażając" innych.


@Epoche: Jaki mit powieliłem? Proszę o cytat, jeśli to prawda - wycofam się.
@Dassault: Dałem Ci stronę na której są wyjaśnione wszystkie najważniejsze mity dotyczące AGO.

Mit: Nauka nie jest zgodna w temacie globalnego ocieplenia

Mit: Człowiek odpowiada jedynie za 0,6% efektu cieplarnianego

Mit: Wzrost średnich temperatur na świecie wynika z przyczyn naturalnych