Wpis z mikrobloga

Co myślicie o takim mechanizmie sterowania, że zbyt ostry przechył statku powodowałby jego upadek, a w końcu rozbicie się o ziemię? Wymusiłoby to na graczu większe skupienie i ostrożność podczas manewrowania oraz dało dodatkowe wyzwania.

Mam jednak poważne wątpliwości czy taki system nie zepsułby całej przyjemności z gry, dodatkowo w grze mobilnej sterowanie musiałoby być naprawdę precyzyjne żeby nie frustrowało.

Spotkaliście się w jakiejś grze z podobnym rozwiązaniem?

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Co myślicie o takim mechanizmie sterowania, że zbyt ostry przech...

źródło: comment_Pv5TdI1tnAaXNn9S2PzCCdEv8nt09EKG.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TadeuszSynZygmunta: Tłumaczyłem Ci ty podludziu, że cała koncepcja sterowania na ekranach "wirtulanymi gałkami" to jest najgorsza patologia ever. Zmień ten system sterowania, na dostosowany do charakterystyki ekranów/telefonów, albo Twoja gra przepadnie. Pisałem, użyj troche kreatywności do k---y nędzy. Oto moje propozycje:
1. palec jako siła "odpychająca ufo". Tj. by ufo leciało w prawo, trzymałbyś palec po jego lewej stronie. Im bliżej ufo, tym bardzo by było odpychane, czyli by przyśpieszało.
  • Odpowiedz
@kotnaklawiaturze: Ale się uparłeś z tą gałką, ze wszystkich metod które wymieniłeś większość ma jedną zasadniczą wadę: większość ekranu będziesz zasłaniał palcami, gdy będziesz leciał pionowo do góry, poza tym sterowanie musi być tak samo wygodne na telefonie 4'' jak i tablecie 10'', a metoda ze smyraniem ekranu w odpowiednich kierunkach to po prostu wirtualna gałka, której nie widać.

Jedyne rozwiązanie jakie widzę to zrobić gałkę i możliwość zmiany w
  • Odpowiedz