Wpis z mikrobloga

Co myślicie o takim mechanizmie sterowania, że zbyt ostry przechył statku powodowałby jego upadek, a w końcu rozbicie się o ziemię? Wymusiłoby to na graczu większe skupienie i ostrożność podczas manewrowania oraz dało dodatkowe wyzwania.

Mam jednak poważne wątpliwości czy taki system nie zepsułby całej przyjemności z gry, dodatkowo w grze mobilnej sterowanie musiałoby być naprawdę precyzyjne żeby nie frustrowało.

Spotkaliście się w jakiejś grze z podobnym rozwiązaniem?

#odzeradogamedevelopera #gamedev
  • 24
@TadeuszSynZygmunta: Zależy od gry. Jeśli gra wymaga precyzyjnego sterowania, to jak najbardziej fajne. Ale dwa założenie na start:
- KALIBRACJA ZAKRESU
- KALIBRACJA CZUŁOŚCI

Nic nie #!$%@? bardziej, niż:
- niemożność grania w grę w łóżku przed snem, którą ktoś przewidział tylko do sracza, przez co na poduszce leci się wiecznie do tyłu
- skoki na boki w autobusie, bo na sraczu należy być skupionym i się nie ruszać