Wpis z mikrobloga

Co myślicie o takim mechanizmie sterowania, że zbyt ostry przechył statku powodowałby jego upadek, a w końcu rozbicie się o ziemię? Wymusiłoby to na graczu większe skupienie i ostrożność podczas manewrowania oraz dało dodatkowe wyzwania.

Mam jednak poważne wątpliwości czy taki system nie zepsułby całej przyjemności z gry, dodatkowo w grze mobilnej sterowanie musiałoby być naprawdę precyzyjne żeby nie frustrowało.

Spotkaliście się w jakiejś grze z podobnym rozwiązaniem?

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - Co myślicie o takim mechanizmie sterowania, że zbyt ostry przech...

źródło: comment_Pv5TdI1tnAaXNn9S2PzCCdEv8nt09EKG.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@TadeuszSynZygmunta: Zależy od gry. Jeśli gra wymaga precyzyjnego sterowania, to jak najbardziej fajne. Ale dwa założenie na start:
- KALIBRACJA ZAKRESU
- KALIBRACJA CZUŁOŚCI

Nic nie w-----a bardziej, niż:
- niemożność grania w grę w łóżku przed snem, którą ktoś przewidział tylko do sracza, przez co na poduszce leci się wiecznie do tyłu
- skoki na boki w autobusie, bo na sraczu należy być skupionym i się nie ruszać
  • Odpowiedz
Spotkaliście się w jakiejś grze z podobnym rozwiązaniem?


@TadeuszSynZygmunta: W GTA 3/Vice City/San Andreas karetka upadała na bok, gdy zbyt ostro skręcałeś ( ͡° ʖ̯ ͡°) Z jednej strony frustrujące, z drugiej świetnie się bawiłem uciekając karetką z pięcioma gwiazdkami na karku.
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: Zrób sklepik w którym za uzbierany monety będziesz mógł ulepszać stateczność, a gdy osiągnie ona np. 5 level upgrade'u to statek nie będzie już leciał w dół. Chyba, że sklepik z upgradeami mija się z ideą twojej gry.
  • Odpowiedz