Aktywne Wpisy
rydzniznic +27
Wiecie co jest najzabawniejsze? Opozycja powie ze "pieniędzy nie ma i nie będzie" zabiorą social i emerytury, napchają własne kieszenie, wydadzą na ośmiorniczki, a ich elektorat będzie mówił "oooo jaka dobra władza, nie chcą zadłużać państwa, a ja nic nie dostanę, oooo".
Nie wierzę w naiwność tych lemingów xD
#bekazlewactwa #bekazpodludzi #polityka #polska #wybory
Nie wierzę w naiwność tych lemingów xD
#bekazlewactwa #bekazpodludzi #polityka #polska #wybory
Stalionnn +313
Reszta czyli opony, napęd itd - bez zarzutu.
Jest to Bandit 650n, 2005r.
Sprzedawca sam w sobie jest w 100% uczciwy - co do tego nie mam wątpliwości z racji na relację.
Teraz pytanie do Was. Jaką kwotę mu zaproponować biorąc pod uwagę wypadkową przeszłość oraz obecne delikatne uszkodzenia (dekiel na silniku, zarysowanie na baku i ciężarku kierownicy). Wiem, że ciężko to stwierdzić ale czy Waszym zdaniem kupowanie moto po takim akurat wypadku ma sens jeżeli motocykl został profesjonalnie doprowadzony do użytku i później normalnie jeździł? W załaczeniu dwa zdjęcia. Jak coś to mam jeszcze więcej fotek.
Pewnie pojawią się pytania dlaczego akurat ten model ale wolę chyba od znajomego ze znaną przeszłością, przebiegiem, naprawami niż NIBY bezwypadkowy z cofniętym licznikiem itd.
Komentarz usunięty przez autora
A co do otarcia - to normalne, każdy motocykl się przewrócił, szlifował glebe czy cokolwiek, oprócz nowego w salonie.
koło dychy trzeba wybulic cebulionów.
A w jakim stanie jest napęd i opony? Zwróć uwagę na rzeczy, w które trzeba niebawem zainwestować.
@Stitch: Dzięki za kontruktywne porady, nie mam jeszcze w tym doświadczenia. Czyli gdyby rama była krzywa to od razu to poczuję, np przy puszczeniu kierownicy czy po prostu podczas jazdy po równej drodze na wprost?