Aktywne Wpisy
oydamoydam +140
JulianGangol +147
Czarzasty to stary lewak ale jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy Lewicy. Dodatkowo gosc chodzi po wszystkich mediach, udziela licznych wywiadow i w glownej mierze to on stal za cala kampania wyborcza, ktora trwala od ponad pol roku. Od wielu, wielu lat jedna z najwazniejszych postaci na lewej stronie. Od 2016 roku przewodniczacy SLD a teraz Nowej Lewicy. I co sie wydarzylo? Lokalny chad z ostatniego miejsca na liscie o maly wlos
Reszta czyli opony, napęd itd - bez zarzutu.
Jest to Bandit 650n, 2005r.
Sprzedawca sam w sobie jest w 100% uczciwy - co do tego nie mam wątpliwości z racji na relację.
Teraz pytanie do Was. Jaką kwotę mu zaproponować biorąc pod uwagę wypadkową przeszłość oraz obecne delikatne uszkodzenia (dekiel na silniku, zarysowanie na baku i ciężarku kierownicy). Wiem, że ciężko to stwierdzić ale czy Waszym zdaniem kupowanie moto po takim akurat wypadku ma sens jeżeli motocykl został profesjonalnie doprowadzony do użytku i później normalnie jeździł? W załaczeniu dwa zdjęcia. Jak coś to mam jeszcze więcej fotek.
Pewnie pojawią się pytania dlaczego akurat ten model ale wolę chyba od znajomego ze znaną przeszłością, przebiegiem, naprawami niż NIBY bezwypadkowy z cofniętym licznikiem itd.
Jeśli było dobrze prostowane nic nie zauważysz.
Widziałem R1, cud miód, nie było się czego czepiać, urody przecudnej, to i owo było zdejmowane, przepatrzone z każdej strony i to przez dobrego mechanika. Tylko jeden drobiazg - rozstaw osi się o 2 cm nie zgadzał.
Zauważyć to można spawy po pęknięciach. Dobrego prostowania nie, ale dobre prostowanie oznacza dobrą naprawę.
Uwaga, pisze ogólnie, nie o tym suzuki, ten równie dobrze mógł
Dodałbym że fakt że krzywo idzie nie musi być od razu oznaką krzywości moto.
Może być skutkiem padniętego dolnego łożyska główki ramy.
Dodałbym także że nie każdy rozjazd geometrii da się zauważyć przy puszczeniu kierownicy.
Gx
Główka ramy to mocny węzeł konstrukcyjny, najpierw gną się rury, więc nie bardzo sobie wyobrażam przypadek gdzie sama główka ramy jest do wycięcia i wspawania.
Gx
A problem z regulatorami w japoniach wynika najczęściej z faktu że tam gdzie są zamontowane nie mają wystarczającego chłodzenia. Całkiem sensowna opcją jest zamontować na reglerze 12V wiatraczek z peceta, oczywiście przez bezpiecznik.
Gx