Mirki, mam jutro pierwszą poważną rozmowę o pracę. Takie tam dla studenta, żeby sobie dorobić, helpdesk IT. W mejlu dostałem informację, że "będzie to test z podstawowych zagadnień związanych z systemami operacyjnymi, głównie Linux".
Moje pytanie brzmi: czego się mogę spodziewać? Jak się przygotować? Jestem po technikum (#informatyka, czerwony pasek, te sprawy), więc nie wiem, może w ogóle nie ma sensu się bać? :)
@binerek: też się zastanawiałem nad tym pisząc to :D @Gooma: sprawdziłem, bo tez mi się tak wydawało z początku - jednak tak nie jest. Google prawdę Ci powie ( ͡°͜ʖ͡°) Byłem tez w biurze i wyglądało okej.
@Ult1me: raczej podstawy, typu uprawnienia, zarządzanie użytkownikami, ogólnie poruszanie się w konsoli itp. U mnie w robocie pierwsza linia supportu może np. zresetować hasło, odblokować konto, albo podesłać dalej do teamu adminów. @Gooma: jeśli korpo, to na 90% redhat.
Mirki, mam jutro pierwszą poważną rozmowę o pracę. Takie tam dla studenta, żeby sobie dorobić, helpdesk IT.
W mejlu dostałem informację, że "będzie to test z podstawowych zagadnień związanych z systemami operacyjnymi, głównie Linux".
Moje pytanie brzmi: czego się mogę spodziewać? Jak się przygotować? Jestem po technikum (#informatyka, czerwony pasek, te sprawy), więc nie wiem, może w ogóle nie ma sensu się bać? :)
@Gooma: sprawdziłem, bo tez mi się tak wydawało z początku - jednak tak nie jest. Google prawdę Ci powie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Byłem tez w biurze i wyglądało okej.
U mnie w robocie pierwsza linia supportu może np. zresetować hasło, odblokować konto, albo podesłać dalej do teamu adminów.
@Gooma: jeśli korpo, to na 90% redhat.
@Ult1me: To chyba się nawzajem wyklucza?
Jak poszło?