Hej Mireczki, dzisiaj odebrałem Audi A6 allroad quattro za prawie pół bańki ( ͡€ ͜ʖ͡€) Jak zawsze piszę niedługo po odbiorze, więc na razie sam nie jestem w stanie powiedzieć o aucie za wiele.
Pod maską pracuje 3-litrowy turbodiesel generujący 320 KM i 650 Nm. Silnik współpracuje z przekładnią Tiptronic. Komplecik z quattro rozpędza go do 100 km/h w 5,5 s (według katalogu).
Na pokładzie jak zawsze w samochodach prasowych nie brakuje mnóstwa dodatkowych gratów. Jest między innymi wyświetlacz przezierny, odtwarzacz DVD ze zmieniarką, klima 4-strefowa, dach panoramiczny, reflektory LED-owe, system kamer o zakresie 360 stopni, pilot do otwierania bramy (Homelink) i cała masa innych rzeczy.
Bazowo ta A6 allroad kosztuje 302 700 zł. Egzemplarz, który widzicie na zdjęciach to 475 370 zł.
Tyle ile mogę powiedzieć od siebie: brzmi genialnie. Na niskich obrotach głęboko bulgocze, jak duży benzyniak. Jest bardzo szybka, a przekładnia pracuje zaskakująco sprawnie jak na automat współpracujący z dieslem. Ostatni raz tak przyjemnie jeździło mi się w dieslu z automatem w BMW 335d z 8-biegową skrzynią. Może to kwestia tego, że ten Tiptronic to w rzeczywistości ta sama konstrukcja co w BMW ( ͡º͜ʖ͡º) I tu i tu jest skrzynia ZF. Z tego co mówili w Audi na pierwszych jazdach poliftową A6, to te przekładnie różnią się głównie oprogramowaniem. Tak na szybko nie wygrzebałem dokładnych informacji, więc sprawa zostaje otwarta.
A już jutro będę nadawał z prezentacji nowego Hyundaia i20. Stay tuned :)
#samochody #motoryzacja #audi ___________ Więcej o samochodach, pracy dziennikarza motoryzacyjnego od zaplecza oraz o fotografii samochodowej dowiecie się dodając do obserwowanych mój tag #mzcars lub po prostu mnie.
@Czipsu: Czemu? Bo zostawiłem więcej miejsca po swojej prawej stronie? Po lewej, na której stoję na linii i tak jest już słup i półtora metra odstępu do kolejnego miejsca parkingowego.
@Dziekan5: Dokładnie tak. Już pisałem tu na wykopie o tym kiedyś, miałem A3, później nową A3, a finalnie S3. Tylko z tej pierwszej byłem super w 100% zadowolony... druga była koszmarem, finalnie pękł jakiś światłowód/magistrala gdy byłem w niemczech służbowo... laweta ciągnęła mnie do serwisu w kraju bo zagranico czekałbym 2 tygodnie na naprawę :/ O S3 się nie wypowiadam... nabyłem ją nową z salonu i już po 6 miesiącach jak
@Dziekan5: mój landlord taką ma, o dziwo są bardzo popularne w UK bo ciągle je widzę dookoła. Najlepsze, że tym autem wozi łózka, szafki, wiertartki i inne bzdety więc auto nie jest w genialnym stanie ^^
To jest trochę zabawne, bo różnica w cenie jest ogromna i w zasadzie można powiedzieć, że to są kompletnie różne samochody. Opieranie się na wiedzy z takich testów może być dość kiepskie w skutkach. Coś jak kupowanie domku letniskowego w miodowych latach jeśli ktoś kojarzy.
@przemek6085: Po prostu trzeba o tym pamiętać w trakcie pisania testu. Tutaj to są głównie jakieś elektroniczne gadżety, ale kiedy np. dostajemy samochód, który w standardzie ma plastik biedę i kołpaki, a egzemplarz testowy ma aluminium, to już odbiór samochodu jest inny. Mam tu na myśli pojazdy segmentu A,
@Dziekan5: przed chwilą test-porównanie znalazłem u was. Faktycznie, całkiem przyjemne autko. Na uczelni stoi takie w ciemnym graficie, zajebiście wygląda.
@Dziekan5: Szkoda że nie w bieli. Czasami widuję takiego z 3 litrowym TFSI to za każdym razem szczenę z podłogi zbieram. Pękna maszynka, po prostu piękna! Podejrzewam, że nawet te pół miliona to jeszcze nie jest konfiguracja z najwyższej półki. Zapewne dodatkowe 100k dałoby się w niego upchać bez problemu
@maciekawski: i jest zajebiście wyciszone jak na swój segment i ma bardzo kulturalne silniki jak na swój segment. Dla mnie bomba.
@anas_lex: Tak zawsze jest u producentów premium. Tylko pytanie czy warto. To porównanie trochę z dupy wyjęte, bo to kompletnie inne samochody, ale sam nie zastanawiałbym się nawet minuty. Auto ze zdjęcia poniżej ma wysokoprężne V8, genialne skóry w środku i chociaż jest wielką bulwarówą, to dobrze poradzi sobie
Jak zawsze piszę niedługo po odbiorze, więc na razie sam nie jestem w stanie powiedzieć o aucie za wiele.
Pod maską pracuje 3-litrowy turbodiesel generujący 320 KM i 650 Nm. Silnik współpracuje z przekładnią Tiptronic. Komplecik z quattro rozpędza go do 100 km/h w 5,5 s (według katalogu).
Na pokładzie jak zawsze w samochodach prasowych nie brakuje mnóstwa dodatkowych gratów. Jest między innymi wyświetlacz przezierny, odtwarzacz DVD ze zmieniarką, klima 4-strefowa, dach panoramiczny, reflektory LED-owe, system kamer o zakresie 360 stopni, pilot do otwierania bramy (Homelink) i cała masa innych rzeczy.
Bazowo ta A6 allroad kosztuje 302 700 zł. Egzemplarz, który widzicie na zdjęciach to 475 370 zł.
Tyle ile mogę powiedzieć od siebie: brzmi genialnie. Na niskich obrotach głęboko bulgocze, jak duży benzyniak. Jest bardzo szybka, a przekładnia pracuje zaskakująco sprawnie jak na automat współpracujący z dieslem. Ostatni raz tak przyjemnie jeździło mi się w dieslu z automatem w BMW 335d z 8-biegową skrzynią. Może to kwestia tego, że ten Tiptronic to w rzeczywistości ta sama konstrukcja co w BMW ( ͡º ͜ʖ͡º) I tu i tu jest skrzynia ZF. Z tego co mówili w Audi na pierwszych jazdach poliftową A6, to te przekładnie różnią się głównie oprogramowaniem. Tak na szybko nie wygrzebałem dokładnych informacji, więc sprawa zostaje otwarta.
A już jutro będę nadawał z prezentacji nowego Hyundaia i20. Stay tuned :)
#samochody #motoryzacja #audi
___________
Więcej o samochodach, pracy dziennikarza motoryzacyjnego od zaplecza oraz o fotografii samochodowej dowiecie się dodając do obserwowanych mój tag #mzcars lub po prostu mnie.
źródło: comment_OhbIaqfww5V4InkOU6Afd8H7oMJLKfGQ.jpg
PobierzTo jest trochę zabawne, bo różnica w cenie jest ogromna i w zasadzie można powiedzieć, że to są kompletnie różne samochody. Opieranie się na wiedzy z takich testów może być dość kiepskie w skutkach. Coś jak kupowanie domku letniskowego w miodowych latach jeśli ktoś kojarzy.
@biczplis: hm?
@przemek6085: Po prostu trzeba o tym pamiętać w trakcie pisania testu. Tutaj to są głównie jakieś elektroniczne gadżety, ale kiedy np. dostajemy samochód, który w standardzie ma plastik biedę i kołpaki, a egzemplarz testowy ma aluminium, to już odbiór samochodu jest inny. Mam tu na myśli pojazdy segmentu A,
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_62lgsbJv40IOxJQRxZO3Gmuw3ZqMtvii.jpg
Pobierz@anas_lex: Tak zawsze jest u producentów premium. Tylko pytanie czy warto. To porównanie trochę z dupy wyjęte, bo to kompletnie inne samochody, ale sam nie zastanawiałbym się nawet minuty. Auto ze zdjęcia poniżej ma wysokoprężne V8, genialne skóry w środku i chociaż jest wielką bulwarówą, to dobrze poradzi sobie
źródło: comment_boOY9NuQXl5zOyrrOvTsLMzcgnZx0qFb.jpg
Pobierz( ͡° ͜ʖ ͡°)