Wpis z mikrobloga

ale mnie #!$%@? Bank Pekao SA.
Dzwonią, odbieram, a tam: "Proszę czekać na połączenie z konsultantem"
Odkładam, bo czekać nie zamierzam.
Dzwonią drugi raz, trzeci, za piątym odbieram i czekam, po czym... Bank się rozłącza. Kolejny raz-ponownie się rozłącza...
Piszę im reklamację na FB :"Wyraził Pan zgodę na kontakt telefoniczny" "To się kontaktujcie, ale mnie nie nękajcie" "Proszę wycofać zgodę na kontakt w placówce albo przez nasz system internetowy" "Dobrze, że #!$%@? nie gołębiem pocztowym"

Jakim chamem trzeba być, żeby dzwonienie po 5 razy dziennie i rzucanie słuchawką nazywać kontaktem telefonicznym?
Już samo to, że jak dzwonię do kogoś to nie po to, żeby on czekał na połączenie...

Ale chyba zarząd w tym Banku ma grzeczność tam gdzie klienta: w dupie.
#pekaosa #pekao #pekao24 #gorzkiezale #banki #marketing
  • 1
To ja w bzwbk nie mam takich sytuacji. Ostatnio jak dzwonili to pierwsze pytanie czy mam czas rozmawiać, mówię, że nie to dziękuję i do widzenia.