Wpis z mikrobloga

Wszystko idzie powoli, ale idzie. Dodałem prowizoryczne menu startowe, naprawiłem parę błędów i dodałem możliwość oglądania reklamy video za dodatkowe życie (odnawia się co parę rozegranych gier).

Teraz chyba pora na kolejnego przeciwnika, tylko kompletnie nie mam pomysłu co by tu wcisnąć. Szukam czegoś, co by miało odmienną mechanikę do już istniejących zwierząt. Any ideas? Myślę, że jeszcze ze dwa typy starczą, chyba że coś wyjdzie w praniu

Dostawcą reklam video został Vungle.com z racji łatwej implementacji do Corona SDK i chyba w miarę solidnej marki.


Wstawiam krótki gameplay jak to wygląda (specjalnie dla #bojowkagfycat) . Najlepszy wynik na górnej belce jest tymczasowy, po prostu musiałem gdzieś go testowo wstawić.

#gamedev #androiddev
Grzmihui - Wszystko idzie powoli, ale idzie. Dodałem prowizoryczne menu startowe, nap...

źródło: comment_EhuClcfrL5PJZutWhz6W1akvrFiCxmw4.jpg

Pobierz
  • 11
@W_k_u: Na razie ~2200, ale myślę, że finalnie w około 3200 się zmieszczę

@Maixior: @asapa: boję się, że jak zrobię coś z więcej niż jednej kratki to przy 5 kratkach szerokości będzie problem z ominięciem tego. Chyba zakoduje coś, co będzie poruszało się od góry do dołu aby urozmaicić rozgrywkę
@W_k_u: Corona SDK, czyli w .lua. Kiedyś robiłem strony, a robić w Corona SDK nauczyłem się przez tutoriale na YT i w sumie zajęło mi parę dni aby ogarnąć podstawy a potem to już sam się uczyłem rozwiązując problemy które napotykałem.