Wpis z mikrobloga

Wytłumaczy mi ktoś jak to jest,
oddałem uszkodzony telefon #htc do #play na #reklamacja z tytułu #rekojmia minęły 2 tyg nic nie wiadomo po 3 tyg jest decyzja dostane nowy ale nie szary z matowymi plastikami a biały i błyszczący bo tylko takie są na magazynie centralnym. Myślę nie ma takiej opcji, poczekam aż zamówią szare, ale coś mnie tknęło i dzwonię do salonu w którym oddawałem telefon że niby chce kupić nowy szary, odpowiedz salonu - tak mamy odłożyć ? - myślę #wtf i pytanie a czemu nie ma dla mnie szarego na wymianę a co na to play? a to że one są na stanie salonu a nie Play jako firmy i te są tylko dla kupujących a na wymianę mam poczekać ewentualnie zgłosić kolejne zgłoszenie mailowe ... (°°
Wytłumaczy mi ktoś kumaty jak to jest że dla nowego są a dla obecnego klienta nie ma ?
  • 17
@kulisz niby tak ale to nie jest logiczne.

Jeśli jestem #januszebiznesu i sprzedaje bublulatory i jeden z nich ma walnięty przyczłap to jak mi (magazyn centralny / seris gwaranta w tym przykładzie zwany szwagrem) potwierdza że to wina przyczłapu do wydaje nowy bulbulator klientowi a na zwrot kasy lub kolejną sztukę dla mojej firmy czekam już ja a klient odchodzi zadowolony a nie każe czekać klientowi aż szwagier zrobi nowy bulbulator (
@kulisz: zgodziłbym się ale to nie salon na franczyzie (wiem bo w takim nie chcieli go przyjąć na rękojmie ) tylko firmowy play (według pani z salonu franczyzowego w Pruszkowie wszystkie w marketach w wa-wa są firmowe play) . Zresztą nawet pytałem się czy nie może być tak że magazyn centralny wyśle im biały a oni dadzą mi szary od siebie a biały zostawią dla nowego klienta, na co odpowiedź że
@Preacher: Jeśli dostałeś informacje ze telefon będzie wymieniony na nowy to nie ma zapisu ze musi być on taki sam, jest to uzależnione od zasobów magazyny centralnego i określonego jego działu. Tak jak koleżanki w salonie powiedziały nie ma możliwości przesunięcia między salonami czy magazynem. Takie są procedury.
@kulisz: wow, jestem rozpoznawalna :)
@pomarange dzięki za info bardzo ale to bardzo smutne info :( jak bym nie podpisał umowy to z końcem mc już by mnie w play nie było. Procedura dziwna i bardzo nie komfortowa dla klienta. Nic poczekam aż salon dostanie info od magazynu centralnego co mi zaproponować w zamian białego którego nie chciałem i tyle... (,)
@Preacher: wiem, że to slabe ale to niestety nie zależy od nas, my dostajemy tylko suche maile... Magazyn tez nie jest workiem bez dna, telefonów są miliony, wiec oczywiśte jest ze nie będzie każdego :(
@pomarange: te argumenty rozumiem, sam robiłem w serwisie lenovo wiem że są procedury, że wszystko trzeba sprawdzić i że sprzęt się kończy itd ale za cho#$re nie jestem w stanie zrozumieć procedury według której jeśli urządzenie jest na stanie salonu w którym je kupiłem 3 tygodnie przed znalezieniem wady i w którym reklamowałem słuchawkę to nie mogę dostać od nich nowego boli to jak "drzazga w fi$%ie"
Jak bym kupił na
@Preacher: Ja mam białego E8 i właśnie szare Dot View, bo takie dostałem w prezencie, ale jak dla mnie całkiem spoko taka kombinacja.
Jak chcesz mogę podesłać jakieś foty na prv.