Wpis z mikrobloga

@Dassault: Weź, ja swoim odrobinę 'podciągniętym' F15 (m.in. rolki na przyspieszenie) na starcie masakrowałem większość puszek. ;)
Ale F12 zacna konstrukcja. Powiedziałbym, że lepsza od przerośniętej F15, która w tamtych czasach ważyła dwa razy tyle co ja sam. :)
  • Odpowiedz
@Dassault: Nie widziałem F15 chłodzonego powietrzem (coś przegapiłem?), no a F12 był i AC i LC. No i LC był właśnie lżejszy. Nieważne. Fajna była Aprilia z wtryskiem. :) No i podobno Aerox, ale nigdy nie miałem okazji się przejechać.
Natomiast na marginesie pisząc: miałem wieczną bekę z ludzi, którzy wrzucali cylindry 70 ccm, sportowe tłumiki, większe dysze, ale nie potrafili tego zestroić i nie dość, że ich potworki paliły po
  • Odpowiedz
@Dassault: Nie widziałem F15 chłodzonego powietrzem (coś przegapiłem?), no a F12 był i AC i LC. No i LC był właśnie lżejszy.


@Lukos: To był ten sam silnik Minarelli horizontal w dwóch odmianach różniących się tylko sposobem chłodzenia. Sporo osób przerabiało silniki AC na LC.
ps. Yamaha Aerox ma dokładnie ten sam silnik co Malagi. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Dassault: Wiem, wiem. W gimbazie dużo siedziałem na skutery.net, należałem do krakowskiej grupy, z którą zjeździłem południową Polskę.
To były piękne czasy...
  • Odpowiedz