Wpis z mikrobloga

currentHealth.ToString = text.text;

error CS0131: The left-hand side of an assignment must be a variable, a property or an indexer

Heemm....

text.text = currentHealth.ToString;

error CS0428: Cannot convert method group ToString' to non-delegate type string'. Consider using parentheses to invoke the method

Przed unity5 działało :/ Ma ktoś jakiś pomysł jak to zapisać?

#gamedev #unity3d
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MichaelP: ToString() to metoda, nie zmienna. nie możesz przeciążać tak metod w C#
a jeśli przed unity 5 tak działało, to dlatego, że było to mega z-----e. W końcu działa dobrze - deal with it
  • Odpowiedz
@PsichiX: Ale musiałbym jakoś wyświetlić to przez Text albo GuiText, a przez int do text nie chce wyświetlić :/ . No i operacja zjadania życia bohaterowi są na intcie a nie na stringu :/ .
  • Odpowiedz
@MichaelP: Mam déjà vu czy już miałeś podobny problem? Weź opisz jakie masz zmienne i jakiego typu są, bo chciałbym żebyś zrozumiał jak się używa zmiennych i jak się przypisuje do nich wartości.
  • Odpowiedz
@PsichiX: Dobra, adnotacja, to pierwsze działa - ale na GUIText a nie Text, ale za pierwszym razem myślałem że jest błąd bo nie działało i errorów nie było, dopiero po walnięciu się zaaktualizowało :> .
Ostatecznie błąd był taki że NIE BYŁO K---A J------H NAWIASÓW. I wychodzi na to że guitext lepiej działa niż text :> .
  • Odpowiedz
@jigsaw96: Spoko, nie obrażam się, ja chce tylko ogarniać a nie kodzić samodzielnie :/ .
@PsichiX: Dzięki, i czolem.
A co do gui - ja po prostu stwierdzam fakt że gui mniej obciąża system i ogólnie lżejszy jest, przynajmniej po mnie :> .
  • Odpowiedz