Wpis z mikrobloga

Poleci ktoś jakiś silnik/SDK w którym można pisać gry, a następnie je udostępniać na Windowsa, Androida, iOSa i ewentualne Windows Phone'a? Ważne, aby obsługiwał protokoły TCP i UDP (może być poprzez zewnętrzny plugin).

Unity raczej odpada, szukam czegoś lżejszego. Próbowałem Cocos2D-JS, ale niestety websockety umożliwiają tylko połączenie przez TCP. Co polecacie?
#programowanie #javascript #cpp #android #gamedev
  • 12
@TwigTechnology: Zawsze Playbook tylko obsługiwał Aira (obecnie w wersji 3.1 co i tak już jest historia). Playbooki to margines, wspomniałem tylko o nich bo teoretycznie nadal możesz na to wydać aplikacje. Ja np. wydałem aplikacje na Playbooka. Dalej podtrzymuje, że Air i Xamarin ( chociaż nie testowałem osobiście, jedynie z specyfikacji i opinii znajomego) uważam za najlepsze i najbardziej wydajne sdk na crossplatformy.