Wpis z mikrobloga

@mocarz1: Jak zakładałem to też było spoko, stały transfer, 15-20ms opóźnienia max, zero przerw w dostawie. Później zmienili się w Telco a tak w ogóle to ich wykupiło UPC i od kiedy się zmienili w Telco to się zaczęło sypać.
@apanKuba: Trudno powiedzieć jedni chwalą np. UPC a drudzy powiedzą, że #!$%@?. Też przeszedłem z Nplay (telco) do upc, w nplayu na nic nie narzekałem a teraz same kłopoty z upc. Najgorsze są te ich routero-modemy.
@arkadiuszl4g: @vincii89: Kolega z pracy też wziął z Enterpolu i narazie nie narzeka, a jeżeli rzeczywiście ma taką samą infrastrukturę jak NPLAY to będę musiał wybadać sprawę dokładniej. Bo z tego co widzę to cenowo Enterpol lepiej o wiele od Telco wypada.
@apanKuba: ja mam od 4 lat UPC. Na początku coś szwankowało (te 4 lata temu) i teraz też zaczyna, ale wykonam do nich telefon, podeślą nowy modem i myslę będzie po problemie.