Wpis z mikrobloga

@kvvach: Przyznam też średnio ogarniam CK2, ale lubię grać, choć daleko mi do niektórych tzw. lets plejerów, których widywałem na YT.
Ogólnie z tego co ja ogarnąłem to najlepiej posiadać masę miast. Bo one dają sporo dochodu z podatków - tylko przyznam takie rozbudowywanie poszczególnych prowincji trochę zajmuje (bo budowa miasta trochę kosztuje).
Na tym co pokazujesz (Kraków) masz miasto, kościół i zamek. Z kościołem jest specyficzna rzecz - otóż biskup
@InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII: Ja ogólnie uważam, że ten feudalny najlepiej ustawić na niskim poziomie (zresztą chyba zawsze na początku to jest ustawione na "zero") A takie podatki na miasto to można dokręcać moim zdaniem, bo co by nie mówić taki burmistrz to wielkim buntem ci nie zagrozi - ale ci wszelcy Duke'owie (sorry nie ogarniam polskich tłumaczeń tytułów) to już tak...
@Gadzinski: Ale akurat podatki możesz częściej zmieniać. Pewnie po jakimś czasie to się znowu "uaktywni". Jedynie prawa sukcesji oraz autorytet korony może być zmieniany raz w ciągu życia danego władcy.
@Gadzinski: Wiesz możesz spróbować zrobić mu "wypadek", ale musiałbyś wynaleźć chętnych do spisku (niektórych kasą można przekonać). Też dużo zależy od tego, jaki ty masz stopień intrygi. I ogólnie ważne by tzw. plot power był powyżej 100% - wtedy masz pewność, że odpowiednie wydarzenie wystąpi (ale mogą być nieudane "wypadki", że np. koleś przeżyje - ja raz próbowałem syna zamordować, ale dopiero za 9 razem się udało...). Kiedyś był przycisk "Assasination"