Wpis z mikrobloga

No to jeszcze raz, bo był falstart i nie wszystkim się wyświetlało z powodu powolnych DNS. Tym razem MAM NADZIEJĘ że już jest ok.

Stworzyłem stronę gdzie mogę wrzucać najgłupsze rzeczy pisane przez antyszczepionkowców, fakty i mity itd. Bo tu na wykopie to praktycznie co drugi dzień coś jest z tym związane, i matoły ciągle powtarzają brednie na temat autyzmu itd. Na razie skromnie: http://szczepionkitozlo.pl/?

Liczby na głównej stronie są podpięte pod tę stronkę

#szczepionki #szczepienia #medycyna

Jak komuś NADAL nie działa (#!$%@?) to tu screen, żeby mnie nie posądzać. I tak, domena specjalnie jest taka. Pomysł trochę z http://howdovaccinescauseautism.com/
Pobierz list86 - No to jeszcze raz, bo był falstart i nie wszystkim się wyświetlało z powodu ...
źródło: comment_0JWf6YDkvQj4OqARASX5h5bFCKcTHY1j.jpg
  • 18
@asema: nawet nie hobby, po prostu cholera bierze jak w każdym temacie okołoszczepionkowym jest wysyp debili ;) a jestem programistą / sysadminem, więc daleeeko od medycyny.

dzięki za test, głupie dnsy
@list86: Mam nadzieję, że zawrzesz też niewygodne tematy takie jak np.
link
Czy tylko będziesz podchodził na zasadzie, że jak praktyka nie pasuje do teorii to tym gorzej dla praktyki?
@cccx: no przecież zawarłem. Już w pierwszej wersji strony.

Szczepionka MMR powoduje autyzm


Nie powoduje: http://szczepionkitozlo.pl/autyzm.html

A swoją drogą

w obiegu anglojęzycznych mediów alternatywnych


fajny eufemizm dla faktoidów i pisemek internetowych czytanych przez ~30 osób xD

I jeszcze te szyldy "wspieramy Wakerfielda" o którym też już jest zalążek tekstu na stronie