Wpis z mikrobloga

@jasiek12321: z tego co pamiętam na #wish dzialal kupon na 5 dolcow przez ponad chyba dwa miesiące. W listopadzie byla akcja na dhgate, trwała może z jeden dzień. no i w ostatni weekend na dhgate znowu dali kupony. Bardzo możliwe ze za jakiś czas znowu cos będzie na wish
  • Odpowiedz
@jasiek12321: Jeśli podliczyli ilość zamówień z PL na kuponach i zaksięgowali wszystkie straty z tym związane, to ja na ich miejscu zbanowałbym Polskę i nigdy już kuponów nie dał (no chyba że takie jak na ali czyli -10$ z MWZ 80$)
  • Odpowiedz
@sdik: a jakie to niby straty z tego tytułu zanotowali?? przeciez nie rozdali wiecej kuponow niz mieli, jedyna strata to moze taka ze promocja trafila do mniejszego grona odbiorcow.
  • Odpowiedz
@R4z3l: Dokładnie o taką stratę mi chodziło, w zamierzeniu dostajesz 1 kupon na pierwsze zakupy żebyś spróbował i przerzucił się z innych portali. Chcieli mieć 100000 nowych użytkowników z których bez kuponu kupi 10000, pozyskali 1000 z czego bez kuponu kupi kilka osób.
Już nie wspomnę o bugu dywanowym lub zbijaniu ceny na dwóch aplikacjach, ktoś za to wszystko musiał zapłacić przecież.
  • Odpowiedz
@sdik Dla zasady, przecież to poniekąd jest nielegalne. Słuchaj - to nie powinno im robić różnicy tak jak powiedziałem wcześniej. Chyba że poparli by się tym, że nie zyskują przez to nowych klientów, ale to bez sensu.
  • Odpowiedz
@chrumekk: Dlaczego bez sensu?
Pewnie sobie obliczyli że statystycznie na 10 nowych osób 2 zostaną i będą kupowały więcej więc dla nich prowizji która po pewnym czasie skompensuje im koszt 10 kuponów. Zamiast nowych klientów zyskali stratę którą wypłacili kitajcowi z kuponu, a znaczącego wzrostu prowizji i nowych zakupów bez kuponów brak.
  • Odpowiedz