Wpis z mikrobloga

Witamy w erze Watch Dogs.

Inną sprawą jest kwestia jakości grafiki. Podczas pokazu „Wiedźmin 3: Dziki Gon” był pokazywany na wszystkich docelowych platformach, czyli na PC, Xboksie One i Playstation 4. I niestety na każdej z nich można było zobaczyć coś innego niż na wcześniej prezentowanych materiałach z rozgrywki. Jest gorzej, niekiedy znacznie gorzej. Tekstury z bliska są rozmyte, roślinność brzydko przenika przez modele postaci, wielokrotnie można było zauważyć spadki wydajności, mieliśmy wyraźne spowolnienia oraz utratę wyświetlanych klatek obrazu.

Jestem rozczarowany, gdyż ta gra miała mieć premierę w tym miesiącu, a ona jest poprostu.... dziurawa.

#wiedzmin #wiedzmin3 #gry
  • 16
@AmonGoeth: Najważniejsze by zrobili jak najlepszą optymalizację, bo bez jaj, żeby najlepsza obecnie karta przystępna dla zwykłego zjadacza chleba, czyli gtx 980, to było za mało, to jest tu coś nie halo.
@Hejtel: @REMIR3X:
#!$%@? sprawe... Nie będę się nad tą grą spuszczał tylko dla tego że jest robiona przez polaków. Jestem realistą i komentuję to co widzę. Chłopaki z redakcji bynajmniej nie mieli na celu pisanie Hype'owanej relacji, opisali dokladnie to co zastali na miejscu.

Wszystko wskazuje na to że Gra została podrasowana na potrzeby pokazów tak jak Ubi zrobiło to z Watch Dogs na E3 a produkt finalny będzie się
@AmonGoeth: Na moje, to oni po prostu chcieli zrobić #!$%@? wie co, a rzeczywistość okazał się brutalna, technologicznie nie do przeskoczenia są pewne sprawy...Na chwilę obecna wygląda mi to na klasyczne pójście w ilość a nie jakość..Szczerze? Wolałbym żeby ten świat tam był 1/4 mniejszy i gra krótsza o 10h ale żeby wszytko chodziło i wyglądało jak w szwajcarskim zegarku.
@voroshmitov: Nie, lepiej oceniać grę na podstawie rocznego trailera niż na opinii ludzi którzy już w to grali. Z każda następna informacją coraz bardziej potwierdza się fakt, że te wypasione trailery miały tylko nakręcić hype i nie mają nic wspólnego z tym jak gra będzie wyglądać po premierze.
@AmonGoeth: @Kazak77: każdy wie, że pierwsze trailery to nic ino by hype podkręcać. A screeny z gry rzadko oddają jakość grafiki (albo są po postprodukcji i są lepsze albo są bezpośrednio z gry, gdzie tu akurat pojedynczy slajd nie odda gry świateł, ruchu włosów czy materiałów itp). Zanim wyszedł Dragon Age to ludzie tak samo kwękali po screenach z gry, że lol, co to za grafika, jak sprzed 10 lat,
@Hejtel: wyszło ze gra bylanrobiona docelowo na konsolę a później portowana na PC.


@nofink: generalnie wyszło na to, że assety gry były robione na wszystkie platformy na raz. Cytat z newsa (sam wywiad też jest tam linkowany).

Wersje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One korzystają z tego samego buildu, zestawu tekstur oraz modeli. Gra na wszystkich platformach będzie wyglądała niemal identycznie, wersja na konsolę Microsoftu będzie jednak wyświetlana w
@nofink: mnie też. Widocznie dużo lepiej rozmawiające ze sprzętem API potrafi wiele wycisnąć. :) Zresztą było to poruszane przy okazji AC:U, była "aferka" o wymagania (bardzo zresztą podobne...), a winne były wywołania, tzw. draw calls (musiałbym wygooglować o co dokładnie chodzi). DX11 to góra 10-12 tysięcy. Konsole: 50 tysięcy.