Wpis z mikrobloga

Znowu mam problem z animacjami. Wydaje mi się że problem bierze się stąd, że blender nie eksportuje w pliku .fbx tych klatek animacji, które wydają mu się zbędne (a takie nie są) i potem broń jest dziwnie poprzesuwana, ręce powyginane w złe strony (pic related)

I tutaj moje pytanie - czy da się jakoś w blenderze ustawić, żeby eksportował wszystkie klatki w animacji? Nawet te które z pozoru są niepotrzebne? Szukałem po ustawieniach i nic takiego nie znalazłem.

#blisherkodzi #blender #problem #gamedev
źródło: comment_a1kgVatN8HMaLesR7ztFku77AOXZY2XX.jpg
  • 8
@jigsaw96: Bo kilka razy udało mi się osiągnąć zamierzony efekt grzebiąc w blenderze, ale tylko niektóre animacje, np. idle i fire były ok, a draw i reload miały przesuniętą lewą rękę albo broń była metr za wysoko