Wpis z mikrobloga

@1988: Jedynie jakaś konkretna platforma jaka przychodzi mi na myśl to ironfx , ale sam jestem początkujący ( teoria jak na razie , też za bardzo wszystkiego nie poznałem ) więc nie wiem jak moja wypowiedź wpłynie na ciebie . Zauważ że skalpowanie jest dla bardziej zaawansowanych traderów gdyż tutaj pojedyncze akcje które trwają bardzo krótko , często kilkadziesiąt sekund . Więc łatwo można kasę przepieprzyć , a jeśli nawet uda
@1988: Nie znam nikogo kto zarabia na skalpowaniu. Granie na wyższych TF - co najmniej 4h pozwala dostrzec jakieś prawidłowości, miejsca w których cena reaguje na linie trendowe itp. niski interwał to szum i chaos. Owszem można wykorzystywać taki interwał do zajęcia jak najlepszej pozycji, ale skalpowanie, czyli krótkie wejścia w ten chaos to loteria.

Pobaw się na wyższych interwałach lepiej, jak nie będziesz w stanie zarabiać na H4 czy D1
@1988 Ja o tym brokerze nie słyszałem za bardzo , więc nie wiem czego akurat na nią się tak nastawiłeś .

Zrób tak jak radzi ci @Limitless najpierw spróbuj na jakimś wyższym interwale bo z tego co mogę się domyśleć przeczytałeś gdzieś na internecie że na scalpingu można zarobić duże kwoty w krótkim czasie (standardowy chwyt ) ale to po prostu tak nie działa że klikniesz dwa razy i już masz pieniądze
@PiersiowkaPelnaZiol: To fakt - scapling to chyba najgorsze co może zrobić osoba nowa w temacie fx. Duża dźwignia, parę razy się może uda, a potem wycinka na danych o których się nie pamiętało, albo na miejscu gdzie niby jest okazja, ale na wyższym TF właśnie wybiło ważne wsparcie/opór.

Ja się dosyć długo zajmuje fx, ale od początku twierdziłem że scapling to bubel. Nie znam nikogo kto na tym zarabia, a sam