Wpis z mikrobloga

Tak się bawię trochę w #pixelart do mojej nowej platformówki ale zupełnie mi nie idzie rysowanie postaci. Nie jest tragicznie ale brakuje mi lekkości, a jednocześnie takiego swoistego p-----------a, chciałbym rysować bez tych czarnych obwódek, wtedy wyglądałoby o wiele lepiej, ale wszystko się zlewa ze sobą :/

#gamedev #grafika
TadeuszSynZygmunta - Tak się bawię trochę w #pixelart do mojej nowej platformówki ale...

źródło: comment_eCwOaN7HYNwFIpbf56Y9PJXUrfJEQNyo.jpg

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dixtel: Dzięki, Pracuję nad tym powolutku (tzn. codziennie coś, w zależności od chęci). :) Trochę #januszphotoshopa, trochę #gamdev i tak sobie składam w takiej bajkowej konwencji gierkę. :)

Niektóre moduły całkiem fajnie mi wyszły (łatwe do używania ponownie) to będę je później udostępniał.
  • Odpowiedz
@Rezix: dzieki za reklame :D hehe, animuję też w spine tylko gry jescze nie zostały wypuszczone, polecam ten program jest bardzo prosty no nauki i nie ma niepotrzebnych narzędzi :)
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: no ja też mam tak samo ale poważnie, przecież napisałeś grę od podstaw (tak?) i narysowałeś te rzeczy do niej więc... musiałeś mieć sporo czasu ;d i teraz Ci starcza na jakieś inne zabawy
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: uzywam graphics gale, choc to tylko narzędzie. Pol zycia stawialem pixle w paintcie. Jest duzo lepiej, ale pixelart w gamedevie musi byc rozciagniety x2 lub x4 wtedy wyglada dobrze. I zapisuj je w png, bo jpg Ci porobi przeklamania w palecie..

Edit. Teraz jest swietnie :-) pobaw sie paletą jak masz ochotę
  • Odpowiedz