Aktywne Wpisy
lubie-sernik +73
Strasznie sie połamałem... Jestem na silnych lekach, na początku dawali mi nawet fentanyl. Czekam na operacje która będzie nie wiadomo kiedy.
Trzymajcie kciuki. Kc
Trzymajcie kciuki. Kc
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
#gamedev #grafika
Komentarz usunięty przez moderatora
Też sobie grafikę powoli do gierki robię, ale nie pixelart i zastawiam się nad zmianą.
http://webmup.com/kqeDl/vid.webm
Jeżeli chodzi o przemysł gier... tu się sytuacja komplikuje. Schematyczność bardziej przykuwa uwagę.
Niby zastosowałeś to w swojej grze ReVoid, ale nie do
Oryginalne Mario też nie miało zbyt wiele klatek animacji, a odniosło sukces. Co prawda to były inne czasy, inna technologia, ale ostatnio coraz więcej klasycznych gier w nowej oprawie osiąga popularność.
Moim zdaniem jeśli chcesz spróbować coś porysować bez konturów to zacznij od naprawdę małych rozmiarów (np. 16x16 albo 32x32) bo wtedy trzeba się nakombinować z kolorami i oszczędzać każdy pixel.
@Rezix Przy prostych grach raczej nie ma sensu bawić się w szkielety, bo czasowo jest to nieopłacalne. W większych produkcjach