Wpis z mikrobloga

Gratulacje dla #gdansk który jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o infrastrukturę rowerową!

Kontraruch na prawie wszytkich ulicach jednokierunkowych, pasy rowerowe, śluzy rowerowe, wysokiej jakości DDR i stopniowe likwidowanie bubli rowerowych z poprzedniej epoki - tak trzymać!

Gratulacje również dla #wroclaw który również staje się coraz bardziej przyjazny dla rowerzystów, a w przyszłym roku dzięki #budzetobywatelski będzie jeszcze bardziej!

Gratulacje również dla #torun który jest jak dla mnie ogromną niespodzianką, ale z drugiej strony taki #bydgoszcz nie ma co się z nim równać (pamięta ktoś tą słynną zygzakowatą drogę rowerową z kostki prowadzącą donikąd pod trasą uniwersytecką, a na samym moście nie powstały nawet chodniki - WSTYD)

Gratulacje również dla #opole i #gdynia

Jako mieszkaniec #kielce które są totalnym dnem jeśli chodzi o infrastrukturę rowerową gratuluję #radom i #lublin które dzięki #budzetobywatelski wprowadziły (#radom) i wprowadzą (#lublin) kontraruch na wszystkich ulicach jednokierunkowych w mieście. U nas Lubawski odrzucił taki sam projekt łamiąc tym samym regulamin i założenia budżetu obywatelskiego.

Pozdro dla #sosnowiec

#rower #infrastrukturanadzis
lewactwo - Gratulacje dla #gdansk który jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o...

źródło: comment_mscBEHYjkbf5cUzf0w9J3IL5jAicE1Ae.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
@lewactwo: Toruń jest dla mnie zaskoczeniem. Nie mam poczucia, że jest beznadziejnie, ale oczekiwałbym środka stawki, 1/3 stawki. Jednak nie jestem rowerzystą, może inaczej bym to ocenił gdybym był.
  • Odpowiedz
To nie ilość infrastruktury rowerowej decyduje o tym czy dobrze się jeżdzi rowerem po danym mieście.

Warszawa ma dużo DDR, ale ma też dużo klatek, przejść podziemnych i 6-pasmowych ekspresówek w centrum i raczej źle się jeżdzi po Warszawie rowerem, za to Kraków w centrum nie ma prawie w ogóle DDR, ale ma za to liczne ograniczenia dla samochodów i rowerzysta może spokojnie jeździć np po Basztowej.
  • Odpowiedz