@justypl @s---k oczywiście , ze nie xd Jak najbardziej zgadzam sie z sensownością rozmowy i wyjasnieniem z poszczegolnymi osobami, ktore gdzies tam nagminnie maja przekroczone czasy, ale odpowiedzialnosc zbiorowa i to w postaci zabierania czesci wyplaty jest dla mnie wrecz smieszna.
Dodatkowo w tej firmie(oddzial bok - call center) wyglada to tak, ze jak telefon zadzwoni minute przed koncem czasu pracy to musisz odebrac(logiczne), ale jak skonczysz powiedzmy 4 minuty
@s---k ja tak samo xd moja szefowa to zlota kobieta, wszystko da sie zalatwic, obgadac i jest po prostu czlowiekiem i innych traktuje jak zywych ludzi, a Nie jak robotow, ktorzy maja jej kieszen wypelnic kosztem swojego czasu, zdrowia czy czegokolwiek.
@theicecold na szczescie nie moja praca (✌゚∀゚)☞ Jak najbardziej sie z toba zgadzam - dodalabym do tego jeszcze kult z--------u. Wymieszac wszyatko razem i mamy definicje firmy z obrazka
Kiedyś to była perła wśród dolnośląskich zabytków, dziś obiekt doprowadzony do ruiny. Tak wygląda wyjątkowy pałac, który w 1991 został wpisany do rejestru zabytków i jest objęty pod pełną ochroną konserwatorską. Pałac w Bełczu Wielkim w gminie Niechlów, powstał najprawdopodobniej w 1910 r. Po II wojnie światowej został przeznaczony na szkołę rolniczą, a następnie na różnego rodzaju ośrodki wychowawcze. W kolejnych latach po raz kolejny zmieniono formę jego działalności, tym razem na ośrodek
@nightmeen bylam kilkukrotnie, bo mam blisko.. Na wpasnych oczach widzialam rozpad tego pieknego budynku. Jak bylam tam po raz pierwszy to znalazlam jeszcze dzienniczki uczniow(puste), pomoce naukowe, papiery z bibloteki i wiele innych. Aktualnie jest to r-------y gruz.
@Czadecki byl post na glownej z nagraniem i dodalam do ulubionych, zeby sobie pozniej obejrzec.. Wchodze w ulubione i nie ma (╯°□°)╯︵┻━┻ Masz linj do tego p---------a?
@KtosInnyNizJa dlaczego uwazasz, ze to zla analogia? Jezeli napierdzielanie jest klamstwem to się z toba zgadzam, ale jezeli ludzie nagłaśniają prawdziwa patole, ktora sie tu dzieje to sie nie zgadzam.
źródło: comment_1664810547HSpDIaozXn5gDrD7LXt5eu.jpg
Pobierz@s---k oczywiście , ze nie xd
Jak najbardziej zgadzam sie z sensownością rozmowy i wyjasnieniem z poszczegolnymi osobami, ktore gdzies tam nagminnie maja przekroczone czasy, ale odpowiedzialnosc zbiorowa i to w postaci zabierania czesci wyplaty jest dla mnie wrecz smieszna.
Dodatkowo w tej firmie(oddzial bok - call center) wyglada to tak, ze jak telefon zadzwoni minute przed koncem czasu pracy to musisz odebrac(logiczne), ale jak skonczysz powiedzmy 4 minuty
Jak najbardziej sie z toba zgadzam - dodalabym do tego jeszcze kult z--------u. Wymieszac wszyatko razem i mamy definicje firmy z obrazka