-Bobert, it's Mati. Next car behind you is hiperinflacja. Let him pass, let him pass. Sorry Bobert. We need that to secure następne wybory, bo Polacy to debile. -Eeeeeeeeeeeeee. #f1 #heheszki #bekazpisu #powrutcontent
Dodane tytuły: + Bal czterdziestu jeden (2021) [+ audio, + napisy] link + Tlen (2021) [+ audio, + napisy] link + The Upshaws (2020) [10 odcinków] [+ napisy] link
Miłość, śmierć i roboty oraz filmy Netflixa | Nowe zwiastuny
Netflix zaprezentował nowy zwiastun drugiej serii Miłość, śmierć i roboty, zapowiedź filmu Ojcostwo z Kevinem Hartem oraz trailer dokumentu Świat na granicy: Nasza planeta oczami naukowców, w którym narratorem jest David Attenborough. Zapraszamy do oglądania!
Dzisiaj po raz pierwszy w historii Formuła E ścigała się na torze w Monako w takiej samej konfiguracji co F1. Z tego powodu pozwoliłem sobie porównać czasy F1 vs FE vs F2 vs GP3.
Zdobywca PP w Formule E António Félix da Costa uzyskał czas 1:31.317 Dla porównania podczas ostatniej wizyty F1 w Monaco 2019 Hamilton uzyskał czas 1:10.166 Czyli rezultat lepszy aż o 21 sekund niż elektryki. Mało tego bolidy F2 w 2019 uzyskały czas na poziomie 1:20.676 czyli o 11 sekund szybciej niż FE. Pójdźmy kawałek dalej i cofnijmy się do roku 2012, kiedy to ostatni raz w Monaco jeździła f3, jeszcze pod nazwą GP3. Zwycięzca kwalifikacji Aaro Vainio uzyskał czas 1:28.008, czyli o 3 sekundy szybciej niż FE, tylko że przypominam to wciąż był rok 2012, kiedy to aero w GP3 było na bardzo ubogim
@tumialemdaclogin: Pamiętajmy jednak, że Formuła E traci nie tylko mocą i nieco innym aero, ale przede wszystkim oponami. Używa opon uniwersalnych, wzorowanych na cywilnych Michelin Pilot Sport
@tumialemdaclogin: spoko że porównałem, nie rozumiem tylko dlaczego ludzie oczekują od FE że będzie miała zaraz czasy zbliżone do F1 i jak nie ma to plują jadem lol.
@PawelW124: To były czasy, teraz już nie ma czasów.
Społeczeństwo przesiadało się powoli z Maluchów i Polonezów na Lanosy, a 100KM to było sporo. I w takim świecie WRC który miał ponad 300KM i napęd na 4 koła robił niesamowite wrażenie. A było to możliwe bo w tamtych czasach przemysł tytoniowy i potem też browary ostro pompowały kasę w
Śmieszki śmieszkami, ale tak po ludzku szkoda mi Bottasa, bo widać, że autentycznie cały zespół traktuje go jak psa, a inżynier wyścigowy jest chyba jego jedynym sojusznikiem. ( ͡°ʖ̯͡°) Nie wiem jak długo można wytrzymać w tak toksycznym środowisku, które stworzył pan oponiarz. #f1
Otrzymałem moją torbę z produktami tak szybko jak dotarłem do sklepu. Nie musiałam nawet aktualizować swoich preferencji. Korzystając z informacji o poprzednich preferencijach, moich aktualnych danych medycznych oraz listy wieczornych aktywności, uzyskanych dzięki analizie moich rozmów online, PRS przygotował idealną mieszankę zakupionych produktów, oszczędzając mi wiele czasu, który w przeciwnym razie poświęciłbym na
Jak zwykle ciekawe i fajne. Piszesz, że uczysz się polskiego, więc łap błędy: "Nie musiałam nawet aktualizować swoich preferencji." musiałam->musiałEm. Narrator jest (chyba) mężczyzną. "próby awansu nie są bardziej interesujące niż zdobywanie większej ilości punktów karmy na reddicie" - ilości->liczby. Punkty są policzalne, więc nie mówimy o ilości punktów, ale o liczbie punktów. "a raczej dosłownie algorytmom systemowi." systemowi ->systemu "ale chodzić do kościoła co niedzielę, albo brać udział w wyborach" bez przecinka przed "albo" Przecinek jest tylko w strukturze "albo A, albo B". W "A albo B" przecinka nie stawiamy. "To była dobra rada od PRS na zmianę kariery w średnim okresu życia." Coś mi tu nie gra. chyba "dobra rada na" nie używa się w taki sposób. "dobra rada na coś" to dobra rada jak poradzić sobie z tym "coś". Nie, że "coś" było dobrą radą.
@chopak: dzięki, oglądam końcówki w wikisłowniku i dodaję co brzmi pasujące do mojego wrażenia o prawniej/ną polszczyznie. Tę "systemie" niestety nie zgadałem. Jak wszystkie obcokrajowcy jestem bardzo podejrzliwy wobec tubylców, ponieważ numeruję wpisy.
-Eeeeeeeeeeeeee.
#f1 #heheszki #bekazpisu #powrutcontent
źródło: comment_1621324648KUYXdRvU6ccZGaEyNvUp24.jpg
Pobierz