@waciak: a ilu popaprańców jeździ i nie zostaje złapanych? przecież nie każde spotkanie popaprańca z człowiekiem kończy się wypadkiem, na szczęście wielu wypadków udaje się uniknąć, a inna kwestia to ilu takich ucieknie z miejsca wypadku
@dwayne-johnson: policzyłeś to i wyszła połowa? no szczególnie te z ograniczeniem prędkości, przejściem dla pieszych, zakazem skrętu i takie tam bzdury. przecież na większości ograniczeń można spokojnie jechać +70 i nie ma w tym problemu.
@Deckera: Myślę, że maszynista też musi w pewnym momencie się odwrócić i wtedy tych "z lewej" ma już prawej i też musi im ustąpić pierwszeństwa. Trzeba też pamiętać, że kierowca może nie mieć prawej ręki albo czuć się jako osoba bez prawej ręki, wtedy zasada prawej ręki go nie obowiązuje, no bo jak.
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@Thanos: dobry pomysł, bo przecież teraz jest stabilnie na drogach u nas :) kierowcom dalej zezwalajmy na 100+ w t. zab. a piesi i rowerzyści niech się zastanowią, bo cały czas zabijają kierowców !!111
@protokol_zniszczen: bazując na aktualnych opisach zagrożenia, też nie bardzo jestem w stanie zrozumieć i policjantów, którzy karają i ludzi, którzy wskazują palcami na samotnie uprawiających sport. Przecież ten wirus przenosi się drogą kropelkową, jak dla mnie 1 minuta w sklepie jest gorsza niż 1 doba samotnego uprawiania sportu.
@Hodofca: to tak trochę jak z programami antywirusowymi - to, że taki masz, nie znaczy, że możesz wszędzie bezstresowo wchodzić, ściągać, uruchamiać. Niestety nasze drogi są pełne "wirusów".
złote zasady kierowców: - jechać 90+ w zabudowanym, szczególnie po skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, wyprzedzać/omijać na nich, jeśli to tylko możliwe - gdy już spotkacie jakiegoś imbecyla jadącego 50-60km/h w zabudowanym, należy podjechać mu pod zderzak, połowę lub więcej auta wychylić na lewo i trzymać się jego zderzaka, jeśli możliwe dodatkowo oślepiać długimi - zwalnianie do przepisowej prędkości to oznaka słabości - przy zmianie pasa wystarczające jest jedno mrugnięcie kierunkowskazem w