Zobaczcie porównanie ciasnych zakrętów 1 sektora Verstappen vs Hamilton.
Lewis musi uważać na temperatury i nie może wchodzić/wychodzić z tych zakrętów full-agressive bo by od razu zniszczył opony.
Mercedes ma problemy z przegrzewaniem tylnych gum. Im cieplej tym te problemy bardziej się uwydatniają i LH i BOT muszą bardziej na nie uważać.
Wydaje się więc, że końcówka sezonu będzie przychylna Red Bullowi i fuck-upy takie jak Turcja nie powinni ponownie mieć miejsca.
Lewis musi uważać na temperatury i nie może wchodzić/wychodzić z tych zakrętów full-agressive bo by od razu zniszczył opony.
Mercedes ma problemy z przegrzewaniem tylnych gum. Im cieplej tym te problemy bardziej się uwydatniają i LH i BOT muszą bardziej na nie uważać.
Wydaje się więc, że końcówka sezonu będzie przychylna Red Bullowi i fuck-upy takie jak Turcja nie powinni ponownie mieć miejsca.
- Gjt1337
- LaPasion
- milosz1204
- Kolikol
- konto usunięte
- +11 innych
Sam pakiet aero bardzo dobrze sprawdzał się w wolnych zakrętach od początku sezonu. W Turcji, Rosji i USA także średnich i szybkich.
Teraz o zgrozo. Pomimo faktu, że filozofia konstrukcji na obecny rok to bardzo
Wyrównana walka 3-4 a może nawet 5 ekip (aston), brak brudnego powietrza, walka koło w koło. Na pewno nic z tego nie wyjdzie.