Widzę, że ten "duży" patch taki dobry, że wszyscy grają ( ͡°͜ʖ͡°) Śmiesznie, że moderzy więcej zmienili i dodali do tej gry w miesiąc niż devsi przez ponad pół roku. #valheim
@groovyK no a jak nazwiesz to ze przez pol roku czy rok jedyne co devsi zrobili oprocz tego updatea (juz pomijam ze wczesniej bylo hucznie zaplanowanych co najmniej kilka ale usunelii roadmape i banowali jak o nią pytałeś xD) to kupili sobie konia i stajnie ktorym sie uj wie po xo chwalili w aktualnościach do gry?
@Kamelot: Może być połączenie tych dwóch, ale ten ostatni obrazek to na 100% ghosting z TAA, bo widziałem już identyczny efekt w grach wyścigowych, który znikał po wyłączeniu anti-aliasingu.
@JK660: W którymś z weekendów wyścigowych w zeszłym sezonie tak padało podczas FP, że kierowcy nie potestowali prawie nic i musieli zgadywać ze strategią przez co wyścig był bardzo ciekawy. Pojawiły się po tym głosy, żeby ograniczyć ilość treningów, żeby wyścigi były bardziej nieprzewidywalne. Może tu chcą zrobić taki eksperyment? I może się udać, bo po tym torze f1 nie jeździło kilkanaście lat więc jeśli zespoły mają nawet jakieś stare telemetrie
Czy mi sie wydaje, czy ta mapa Bind zajebiscie faworyzuje broniacych? Juz kilka razy mialem mecze, ze druzyna broniaca robi do zera jak chce, a po zmianie stron nic nie graja. Na dwoch innych mapach mialem duzo bardziej wyrownane gry. #valorant
@rebobs: Generalnie na wszystkich mapach wygląda to podobnie. Na wyższym poziomie ta różnica jest mniejsza, a mapa gdzie masz 3 bsy to raczej faworyzuje atakujących.
@rebobs: Mi tam odpowiada tak, jak jest. Dzięki temu wszyscy szybko mają sprzęt gotowy, ale też gra jest dobrze zbalansowana. Dzięki temu można zajmować pozycję w strefie i gra nie jest uzależniona od losowości zrzutu. Ewentualnie mogliby poprawić to, że z jednego zrzutu jest uzbrojenie tylko dla jednego gracza. Wtedy early-mid game by wyglądało na zdobywaniu kasy, a dopiero late byłby z pełnym uzbrojeniem. Ja osobiście zmieniłbym sloty na amunicję i
@rebobs: może większa cena zrzutu plus mniej kasy w skrzyniach. Wtedy gracze mocniej by zaczęli rywalizować o zadania i rozgrywka byłaby trochę bardziej dynamiczna?
@b4rt: tez mysle, ze mial wystarczajaco miejsca i Gio po prostu spoznil hamowanie, przez co wyjechal troche za szeroko, ale nie wiem czy bym stawial na kare w tej sytuacji. Oboje tak na granicy.
#valheim
@eternit_nie_wybacza: xD