Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko254
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
pass69
pass69

pass69

Dołączył 10 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 111
  • Znaleziska 110
  • Mikroblog 1
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

1071

Czemu po ślubie boli głowa?

Czemu po ślubie boli głowa?

Czemu kobiecy sposób wyboru związków jest nieefektywny? Odnosząc się do artykułu Rollo, który opisuje, że mężczyźni i kobiety są hipergamiczni jestem w stanie temu zaprzeczyć. Rozgraniczmy, że ludzie (i kobiety i mężczyźni) optymalizują, ale tylko kobiety są hipergamiczne (instynktownie szukają...

pass69
z
wykop.pl
dodany: 22.03.2015, 22:13:36
  • 656
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    zwiazki
  • #
    seks
  • #
    rozowepaski
  • #
    ciekawostki
  • #
    milosc
pass69
pass69
pass69
Autor
22.03.2015, 22:25:27
  • 284
@Paszko_Rymbaba: da, tylko za coś (ślub, pozycja, dziecko), a później przestanie "dawać" i nikt nie wie czemu :)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 07:37:36
  • 0
@komandor: tylko widzisz komandorze. kobiety które są seksualnie zainteresowane w sposób prawdziwy NIE wymagają od tych mężczyzn zasobów, a związki te sie nie rozpadają. nawet wtedy gdy mężczyzna jest "zły" dla nich (często gdy po prostu opiera się jej wychowywaniu, bo kobiety mają tendencję do zmieniania/ulepszania ludzi na swoją modłę). w skrócie każda kobieta chce zrobić z mężczyzny pantofla używając do tego różnego rodzaju manipulacji, a gdy ten się opiera,
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 07:42:55
  • 118
@marbra: też trzeba byłoby dodać, że kobieta jeśli traktuje s--s jako nagrodę dla mężczyzny i tylko niego, to też nie jest nim realnie zainteresowana. jeśli ten s--s jest na jej warunkach. wtedy, a wtedy, za to i za tamto. "przyniesiesz mi zakupy, pomyjesz podłogi to być może rozłożę nogi"
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 07:46:11
  • 26
@boltzmann: bo nie wiesz co ma w głowie ta kobieta. czemu się związała z takim. być może on wypełnia tylko jej role społeczną, by mieć "kogoś", a wcale go nie kocha. być może on obiecał jej ślub, dzieci. być może wyszalała się z tymi seksownymi już. z resztą chyba nie nam oceniać paskudność? nigdy nie wiesz co kobieta ma w głowie wiążąc się z danym mężczyzną. wiedzieć powinien ten który
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 07:48:30
  • 16
@Arrival: czy ja wiem? medal ma dwie strony. jedna to ta, że oczywiście jest mało dla niej atrakcyjnych samców, których może prawdziwie pokochać, a druga że jednak ona sama jest atrakcyjna więc ma (w teorii) dużo większy wybór i to własnie wśród tych lepszych. czasami tylko nie ma gdzie ich spotkać, jeśli za wyglądem nie idzie ciekawy charakter, tylko np jest dresiarą.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 08:33:12
  • 129
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 09:09:22
  • 11
@marbra: można na "miłość" (romantyczność to typowa aberracja, a chodzi tylko przetrwanie gatunku lub odniesienie jakiś korzyści) spojrzeć jak na biznes. transakcja handlowa w której korzyści czerpie kobieta (nie licząc młodych uganiających się za najlepszymi/najbardziej aroganckimi na dzielni). mężczyzna zwykle korzysta (bo reszty nie potrzebuje, umie sam sobie zapewnić, nie licząc total przegrywów) tylko na seksie, gdy sobie zasłuży. gdy nie? kara. mówią, chcesz seksu? zwiąż się z kobietą, weź
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 09:31:17
  • -4
@boltzmann: nie wiem czy dobrze zrozumiałem. tu chodzi tylko o rozróżnienie kiedy kobieta chce sie wiązać miłosnie (pragnienie, ona naprawdę kocha), a kiedy w sposób wyrachowany (widzimisie, daje za coś, "kocha" tylko jak spełnisz zachcianki, a i to najcześciej jest za mało). no i cała odpowiedzialność (wina) wg niej oczywiście po stronie mężczyzny.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 12:37:54
  • 57
@katinka: nie do końca, przeciętni faceci (ok. 5/10) mają duży problem, ponieważ kobiety i tak interesują się tymi najlepszymi (min 7,8). no i brzydkie kobiety (poniżej 3) mają problem. przeciętne już nie. mniej więcej skalę przyciągania pokazuje ten wykres po lewej
pass69 - @katinka: nie do końca, przeciętni faceci (ok. 5/10) mają duży problem, poni...

źródło: comment_iwKNVyLIUqJmuG7AsjCONUOmXJZBxzoW.jpg

Pobierz
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 12:40:02
  • 50
@nieuwlaczajac: ale nie znaczy, że kochają tych z którymi sie zwiążą nie wybrzydzając. na forach można zaobserwować tendencje do tworzenia tematów o bólu głowy także kobiet po 30, a już szczególnie po urodzeniu dziecka (nieważne czy minął okres połogu). kobieta może użyć mężczyzny tylko po to, by osiągnęła sukces reprodukcyjny = urodzenie dziecka. i tylko dlatego związała się, czy uruchomiła s--s. cel osiągnęła, więc nie ma potrzeby, a swojego mężczyzny
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:02:41
  • 15
@nieuwlaczajac: ta cała reszta jest oczywiście ważna, ale nią się nie zajmujemy w temacie. tematem nie jest ilość zbliżeń, a powody ich inicjowania i powody ich zaprzestania (metaforyczne bóle głowy). tworzenie rodziny akurat jest z tym powiązane, a z kobietą która otwarcie oszukuje nie jest to możliwe. i tak, wychowają wtedy kolejnych przegrańców. swojej seksualności nie wyrzucisz zajmując się rozwojem duchowym.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:19:41
  • 49
@Winters: nie raz udowodniono, że kobiete podnieca niepewność, tajemniczość, pokątne randki, sytuacje stresowe, zaskakiwanie. po kłótniach jest najlepszy s--s, albo w miejscach publicznych (narażenie na wykrycie), czy też miejscach "grozy" jak opuszczone budynki (strach pobudza, podobnie jak mężczyzna bardzo dominujący). kobiety częściej osiągają orgazmy z kochankami, a nie ze stałymi partnerami, bo wiedzą że ich nie mogą mieć oraz że jest to sytuacja w jakiś sposób zła, amoralna. cała ta
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:26:57
  • 11
@blossoming_cherry: a to ciekawe. ja czytam, że to kobiety mają większy popęd, tylko... nie mają z kim tego realizować (brak na tyle atrakcyjnych mężczyzn) :)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:38:36
  • 1
@blossoming_cherry: może to kwestia otoczenia w którym się obracamy? ja znam kobiety, które otwarcie mówią o seksie, o swoich "podbojach", fantazjach, więc to też nie taka reguła. co do dbania to jak facet dba to wychodzi często na metro, albo geja, a dla kobiety to norma.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:40:48
  • 2
@blossoming_cherry: to możesz być z kimś takim, czy jesteś? jeśli nie jesteś, a tylko możesz to czcze gadanie jak "dla mnie nie liczy sie wygląd" - ale oczywiście jest z przystojnym. no tak, bo ma takie dobre serce...
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:43:18
  • 0
@JakisTakiNick: oczywiście. później masz 2 wersje: kocham cię, ale nie jestem w tobie zakochana lub kocham cię jak brata. wtedy nazwiemy to taką miłośią z przywiązania (może przyjacielska). wydziela się oksytocyna. hormon, który pozwala kobiecie opiekować się nad dzieckiem. tyle że w takim momencie kobieta jest narażona na zakochanie (choćby platoniczne) w innym mężczyźnie ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:45:52
  • 25
@Maudiun: racja, tylko bycie pierdołą nie wiem czy czasem jest komukolwiek wybaczane. ja słyszałem inną wersję. kobieta nie wybaczy ci dwóch rzeczy: kłamstwa i prawdy. nie staraj się dogodzić kobiecie, bo i tak nie dogodzisz. dogadzaj sobie, a wtedy kobieta się do ciebie "doczepi".
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:48:50
  • -3
@JakisTakiNick: to wszystko wynika z badań. nie są to jakoś nowo odkryte rzeczy, tylko skupione w jednym artykule. ciężko mi teraz podać odnośniki do tego wszystkiego. kobieta nie utrzyma fascynacji mężczyzną równorzędnym, ponieważ fascynuje się tylko czymś wyjątkowym. samo słowo fascynacja o tym mówi, a jest to wymagane przez kobiety do zakochania. zachwyt, imponowanie.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:50:02
  • 1
@blossoming_cherry: dlatego kobiety są tak skomplikowane. powodów uprawiania seksu może być tysiąćpińćset. tylko kwestia które to te prawdziwe z prawdziwego kochania i tyle ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:53:06
  • 5
@blossoming_cherry: podałem to jako jako odpowiednik argumentacji tych, dla ktorych wygląd sie nie liczy. nie liczy, a jednak mają przystojniaka. tak samo Ty. niby mogłabyś być z biedakiem, ale go nie masz. także oceniajmy fakty, a nie słowa.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:54:53
  • -5
@snakeol: okej, to jak wytłumaczyć pozostawanie kobiet w związkach z "bad boyami", którzy nie zapewniają im niczego z wyżej wymienionych, a wyłącznie dobry s--s? łączy ich miłość biologiczna, a która łudząco przypomina własnie bezwarunkową.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:56:15
  • -1
@blossoming_cherry: toż nie napisałem nic o braku podniecenia :P wiadomo, że kobieta musi być podniecona (a i są nawilżacze), aczkolwiek może być mnóstwo powodów które stanowią o podnieceniu ;) widocznie nie tylko ciałko jak u mężczyzn.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 13:58:21
  • 0
@JakisTakiNick: też tak może być, tyle że ciągle jest problem odróżniania atrakcyjności czysto seksualnej, od społecznej (kasa to to drugie). być może społeczna jest nawet i 7/10, ale seksualna dalej 4/10. s--s masz wtedy za pozycje społeczną. jak ją stracisz, albo ona znajdzie kogoś kto ma wyższą niż 7/10 to lipa. przejście do następnego związku.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:03:56
  • 35
@blossoming_cherry: hehe aktualnie bezrobotna i podejrzewam że będe zarabiała grube miliony :P no cóż, żyjemy tu i teraz, a nie w bajkach. będziesz zarabiała taką kasę, będziesz miała biedaka i będziesz go pożądała, to pogadamy :) życie zweryfikuje :P
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:04:53
  • -5
@snakeol: ale to kobiety utożsamiają "motylki" z miłością ;) czyli czyste pożądanie, emocje, stan zakochania. nas w to nie mieszaj :D
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:12:06
  • 30
@Sancho_Pansa: a bo to kwestia tego, że kobiety przyjmują rolę ofiary w każdej sytuacji. nawet w tej gdy zaczynają p-----c (szantaże, manipulacje, fochy, odnoszenie do słabych punktów typu kompleksy). mężczyznom nie przystoi być słabymi.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:14:29
  • 14
@quarien: nie bardzo. masz zestaw genów który określa się w okresie prenatalnym. masz mało testosteronu to sobie nie porzeźbisz, a będziesz się stresował. masz wątłe kości to samcem alfa się nie staniesz, a taka ósemka raczej nie jest patyczakiem i ma dużą odporność psychiczną. tak po prostu dostała "od życia" pewność siebie.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:22:34
  • 8
@migdall: może wcale nie jesteś 5/10 tylko zakompleksiona, czym sobie zanizasz ocenę, a jemu podwyższasz. facetom wystarczy kobieta która jest porządna, nie buntuje się (uległa, nie fochata?), daje s--s. widocznie nie trzeba mu wyższej, bo Ty go podniecasz. mężczyźni mogą mieć udaną relację z kobietą która jest od nich mniej atrakcyjna.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:23:41
  • 0
@Zakopianczyk: życie Ci to pokazuje, czy sukcesy w danych dziedzinach. najłatwiej na portalach randkowych czy na takich fotkach etc. wrzucasz fotę i Cie oceniają. nie masz powodzenia to znaczy żeś przeciętny lub brzydki (od 6 w dół).
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:24:58
  • -16
@mirekp: Freud skąd brał swoje twierdzenia? większość z obserwacji. nie wszystko było trafne, ale dzisiejsze zgłębianie psychiki kobiet bazuje się na jego twierdzeniach w 70%.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:26:22
  • 4
@2beornot2be: i to jest błędne założenie. bo liczy się MIŁOŚĆ MĘŻCZYZNY DO KOBIETY. to jego miłość gwarantuje jej bezpieczeństwo. nie JEJ :)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:27:41
  • -11
@JakisTakiNick: m.in z analizy pozwów rozwodowych z zastrzeżeniem, że kobiety szantażują mężczyzn emocjonalnie (chroni ich prawo) dzięki którym na wielu pozwach mamy argumentację o braku winy. te zdrady które wyszły to ponad 30%, a ukrytych jest więcej.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:29:30
  • -4
@migdall: no tak, ale kochać można tylko kogoś kto nam "próg atrakcyjności" spełnia. nie mi oceniać czy jesteś 5/10, nie widziałem, o gustach się nie dyskutuje ;> dla mnie to żadna blokada. jeśli może kochać kobietę o niższym stopniu atrakcyjności to z nią zostanie jak będzie mu z nią dobrze. cała logika :P tylko jak mówie, kobieta szuka wyżej i stąd faceci tego nie rozumieją.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:32:38
  • -9
@GreyMatterX: widzisz, przykład z internetu to zakochanie w wyobrażeniach. nie masz tego człowieka przy sobie, więc własne emocje projektujesz na tekst. są też miłości z przywiązania (więź przyjacielska), które nie są seksualne. łatwo je zburzyć, gdy taką kobietę spotka taka czysta chemia seksualna/biologiczna (fenyloalanina).

@mirekp: wiele z tych rzeczy się sprawdza, a to że psychologia na tym do dziś bazuje to jest fakt. być może tylko te teorie
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:34:37
  • 1
@2beornot2be: rozumiem o co chodzi, ale właśnie dlatego na 1 miejscu kobiety stawiają zaangażowanie mężczyzny. on w razie wpadki weźmie odpowiedzialność i za nią i dziecko, bo jest zakochany. sama kobieta nie musi mieć uczuć. może się jedynie zrewanżować za jego ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:37:08
  • -3
@quarien: jasna sprawa, dlatego mężczyźni z wiekiem zazwyczaj tylko zyskują. nie trzeba stać w miejscu i patrzeć na to co tylko geny dały (nie licząc jednak poziomu testosteronu, który decyduje choćby o zaroście, poziomie agresji, który też w jakiś sposób pobudza kobiety seksualnie).
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:41:25
  • -2
@migdall: no i gra :P jesteś miła, więc też bym Cie chciał nawet jak 5/10 xD
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:43:31
  • -5
@mirekp: praktycznie nie mogę, bo musisz sprawdzić to empirycznie. cała psychologia opiera się na generalizowaniu, czyli wyłapywaniu powtarzających się zachowań. w 9 na 10 przypadków może się sprawdzić, a w jednym nie i o kant d--y to będzie potłuc.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:46:48
  • -4
@GreyMatterX: to że nie widzisz tego, nie znaczy że tak jest. nie siedzisz w kogoś głowie, nie znasz jego emocji, zamiarów. tj przytoczony tekst w którym ludzie widzą parę ludzi, mają dzieci. inni oceniają ich jako szczęśliwych, kochających się. oni nawet sami nie chcą wyjść na patologiczną rodzinkę, więc udają przed innymi. na pewno racja, że poza samą atrakcją seksualną liczy się bilans wad (przystojny z trudnym charakterem szybko odpadnie),
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:50:38
  • 4
@asique: okej, zostawiają mu numer, ale to panie atrakcyjne czy po 30-40 i 50? bo rozroznijmy. po 30 kobieta ma całkiem inne preferencje i wtedy interesuje się nawet tymi których masowo friendzonowała w czasach nastoletnich czy początka 20. po 30 to taka desperacja sie włącza, bo kobieta wie że już powodzenie spadło na łeb na szyję. nie dziwią te numery.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 14:56:39
  • -2
@andzej74: tekst nie miał obrażać kobiet, tylko tłumaczyć w jaki sposób się dobieramy i w jaki sposób możemy sobie szansę podwyższyć w razie słabych genów. żeby się nie dziwili czemu dana kobieta ich nie chce.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:01:32
  • -4
@asique: szczyt atrakcyjności kobiet przypada na wiek nastoletni. poziom niżej to 20 parę. pod 30chę to już grubsza krecha. no i pęd biologiczny żeby urodzić zdrowe dziecko jest większy z postępem wieku.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:07:51
  • -10
@bialoczarna: wystarczy więc powiedzieć, że jest strachliwym tworem, który będzie się krył za przystojnym/kasiastym/obrotnym samcem alfa racjonalizując sobie że jest dobry i stąd miłość. jak kobieta się boi wygłaszać własne zdanie, albo nie potrafi tego zrobić, to cóż. musi chociażby udawać cnotkę, że nie lubi seksu, że nie leci na wygląd, że jest płytka. musi ukrywać swoje "prawdziwe ja". ze strachu :)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:12:28
  • -11
@Steo: ee typowa babska paplanina. zajmujecie się "ulepszaniem" innych, czyli urabianiem. jak on nie chce sie rozwijać to niczego nie rozwinie. możesz jedynie manipulować. no chyba że podasz konkrety na czym ten rozwój polega?
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:13:37
  • -3
@asique: to może zakończymy to epickim "w życiu są rzeczy którym się fizjoterapeutom nie śniły"
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:15:38
  • -8
@30ml: można napisać więc, że cała ta miłość jest przypadkowa i nie wiadomo co jest atrakcyjne. a jak coś przypadkowo przychodzi, to i przypadkowo odchodzi. "staranie się" i dbanie o zwiazek, o którym kobiety tak mówią nie ma znaczenia w takim pojęciu.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:16:56
  • -3
@Patrilafea: wszędzie dobrze gdzie nas nie ma i "inni mają lepiej" :D
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:19:33
  • -3
@asenjo: mężczyzna może rozwijać ciało (np siłka), ale także umiejętności społeczne (status, zasoby) czym nadrobi brak wyglądu.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:21:24
  • -12
@bialoczarna: ale tym co robi tylko udowadnia jedną z tez artykułu o swojej niższości. sama przyznaje takim zachowaniem racje.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:24:09
  • -11
@dontonek: tak, tylko wyrachowanie podałem jako przykład nie do końca uzasadnionego obrażania kobiet wynikającego z niezrozumienia ich natury (czyli tego co piszesz, budowaniu zainteresowania seksualnego). jak pochodzisz po studentkach to zobaczysz, że one uznają jedynie miłość od pierwszego wejrzenia, czyli fascynacje fizyczną i wyobrażenia na temat charakteru. czyli podniecają się nie tym co jest, a tym co myślą że będzie miał.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:26:24
  • -22
@blossoming_cherry: znowu możemy to inaczej wyjaśnić. tamten był bogatszy, ten ma własną firmę, która być może jest perspektywiczna. może będzie zarabiał więcej w przyszłości (bazujesz na jego potencjale). Ty jeszcze jesteś na niższym poziomie. niech zgadnę, studia humanistyczne, a nie ścisłe? tak więc na ten moment nie ma żadnych przesłanek ku temu że mogłabyś pożądać biedaka bez perspektyw na lepsze, będąc lepiej usytuowaną. na razie tylko w to wierzysz.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:28:23
  • -6
@asique: ano właśnie, zapach jest genowy. im więcej testosteronu (im bardziej męski mężczyzna) tym wydziela więcej zapachów przyciągających kobiety. im bardziej męski, tym więcej zdolności przywódczych, zaradniejszy, zdrowszy. mężczyźni beta wydzielają więcej kortyzolu, czyli hormonu stresu. kobietom ten zapach nie przypada do gustu, więc może go nie powąchały, albo w przeszłości był maczosem mimo że niskim :>
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:32:59
  • -11
@Steo: dla mnie to wygląda na robienie z partnera dziecka. jakby to nic nie wiedział i nic nie umiał :)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:34:57
  • -1
@xaliemorph: tak, tyle że jeśli ktoś ma kompleks na punkcie wyglądu to tej pewności siebie mieć nie będzie bez poprawy fizyczności. wszystko zależy gdzie siedzi ten gwóźdź prowadzący do niskiej samooceny.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:39:09
  • 2
Poza tym, chłopaki, pogadajcie z Waszymi mamami, siostrami, koleżankami, o tym, czego kobieta naprawdę pragnie i potrzebuje.


@batonPiotr: koniec czytania. to własnie kobiety przez swoje przekonania wychowują maminsynków i męskie cipki. w życiu sie nie sprawdza co one "sądzą" co je przyciąga tak do końca. społecznie owszem, seksualnie wcale.

zobacz kto w szkołach miał największą popularność. sportowcy, klasowe zabijaki, aroganci, czy może romantycy z sercem na dłoni? i tak, później
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:41:08
  • -7
@Steo: zachowujemy niezależność i tylko proszeni o rady odpowiadamy. także spytam. Twój partner pyta Cię jak siebie zmienić i mu odpowiadasz, pomagasz? przychodzi ze spuszczoną głową - mam taką i taką wadę, z tym sobie nie radze, pomożesz? tak to działa?
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:42:20
  • -13
@blossoming_cherry: nie ma pracy boś bezrobotna :P
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:46:42
  • -6
@trolololo012: to są setki badań skupionych w krótszy tekst. własne obserwacje niejako też to potwierdzaja w dużej mierze.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:47:07
  • -4
@dropz: z tego co słyszałem gej jest najlepszą przyjaciółką kobiety. oni sie rozumieją ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:48:27
  • -24
@bialoczarna: nie wojuj, bo nie masz własnego zdania, tylko się tu emocjonujesz :D
@blossoming_cherry: ale najpierw ją miej. życze wszystkiego dobrego i żeby nic a nic z tych teorii się nie sprawdziło w waszym przypadku ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:52:37
  • -12
@batonPiotr: spróbuj być życzliwym do atakującego Cie dresa i sprawdź czy czasem go jeszcze mocniej tym nie rozjuszysz. zbyt wiele spraw musimy załatwiać na poziomie podświadomości (emocji), które nijak nie wytłumaczysz logiką,a to właśnie kobiety próbują tłumaczyć logikę nie rozumiejąc własnych emocji. nie wiedza czemu sie zakochują, czemu nie umieją odejść od "katów" itd. nie słyszałeś od kobiet "często sama siebie nie rozumiem"? a tym sterują też hormony, które powodują
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 15:58:21
  • -1
@dziejo: w artykule masz rozróżnione kiedy kobiety idą na kompromis z własną naturą a kiedy nie. do związków typu fuck friends nie ma kompromisów. do związku już zmniejszenie wymagań wyglądowych i szukanie zasobów + zaangażowania.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 16:01:23
  • 1
@PotomekZnadPotomaku: jak na lato. fizyczność można zmienić chodząc chociażby na siłownię, zmieniajac ubiór ukazujący wyższy status (pomięte dresy zamieniasz na koszule, trampki na półbuty itd). szukasz sposobu by zarabiać więcej. nie jest to trudne w tych czasach - robisz kurs, a wraz ze zdobywaniem doświadczenia awansujesz lub zarobki ulegają podwyższeniu. oczywiście do tego interesuje sie "szarą mychą", która będzie wpatrzona w niego jak w obrazek. gra?
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 16:04:32
  • -1
@batonPiotr: dobra, ale kto może prowadzić? tylko ktoś kto będzie umiał dominować z klasą. kobieta musi uznać go za autorytet, musi darzyć go szacunkiem. to uzyskuje się dobrym wyglądem, powodzeniem i wysokim statusem, uznaniami, umiejętnościami. mężczyzna jak ma te zasoby to czuje się wartościowy i pewny siebie, a kobieta za nim idzie. wszystko jest na temat :>

z tym słuchaniem to osobny temat.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 16:06:28
  • -3
@PotomekZnadPotomaku: jak jesteś 5/10 to koleżanki 2/10 będą brały Cię jak znalazł, jeśli w ogóle umiesz się odezwać oprócz przytakiwania ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 16:13:12
  • -9
@Steo: gdybym gdybym. no typowe, już się odnosisz ad personam, że nie umiem czytać ze zrozumieniem ;)
nie. mi tylko chodzi o wyróżnienie jak ta Twoja pomoc się objawia, bo jak na razie pokazałaś jedynie że to on pomaga Tobie, co oczywiście pokazuje kolejny raz układ sił w relacjach :)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 16:37:59
  • -11
@Steo: raczej nie rozwinął się, gdy mu w takim czymś pomogłaś. nie musze ciągnąć za język. po prostu nie masz argumentów, a tamto było tylko emocjonalnie wyniosłą paplaniną o szacunku, miłościach, rozwoju itd co nie przekłada się na życie. gadać dużo potraficie, a konkretów w tym nic.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:11:57
  • -3
@mala_rybka: nikt nikogo tak nie traktował. kobieta była "gorsza" ale tylko w domyśle, poniewaz miała wszystko od mężczyzny czując się "panią", a mężczyzna doceniony. to działało bardzo sprawnie w dwie strony. dzis kobieta nawet niezbyt chce chwalic mezczyzne uwazajac ze mu sie to nie nalezy, a ona sama przyjmując pozę księżniczki.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:19:21
  • -7
@mala_rybka: gnojenie jest tylko Twoim wyobrażeniem w tym temacie.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:34:29
  • -6
@Amayor: rozmawiam z obiema babciami i nie narzekają. dobrze im, że miały swoich "opiekunów". nic nie musiały robić. do dziś słyszymy "bez ciebie sobie nie poradzę" i to właśnie częściej u kobiet, mimo że już prawa mają.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:38:42
  • -6
@grejfrut: jasna sprawa. całe pokolenia kobiety miały ból d--y, gdyż były własnym zdaniem tłamszone przez mężczyzn. od ilu? 200 lat? kobiety mają prawo do kształcenia się. nie widać postępów, nadal wybierają kierunki humanistyczne. nadal wolą siedzieć w ciepłym grajdołku, a większość się kompletnie nie wybija mając mężczyzne lepiej zarabiającego i bardziej wykształconego.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:51:40
  • 1
@Khaine: dlatego najmocniej ludzie sie zakochują będąc nastolatkami. czemu? bo nic o tym nie wiedza, bo to nowość. później już powielanie starych schematów, większa świadomość, większa kontrola nad tym i już magia pryska ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:52:16
  • -6
@JackieChan: jak widać ile ludzi tyle opinii.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:54:20
  • 2
@blossoming_cherry: mało tego. jeśli kobieta wymaga komplementów, ciągłego utwierdzania w tym że jest atrakcyjna i coś robi dobrze, to to jest ok. to znaczy że nie jest zakompleksiona, tylko to rola mężczyzny by jej to wszystko dawał. gdy on tego potrzebuje, czasem zwykłej pochwały czy pokazania że jest potrzebny? cóż, radź sobie, nie jesteś dzieckiem, co z ciebie za facet i tak dalej.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 17:59:35
  • -9
@JakisTakiNick: są 2 rodzaje testosteronu. wolny i całkowity. całkowity możesz sobie podwyższać ćwiczeniem dużych grup mięśniowych, preparatami, a nawet hormonami zewnętrznymi. wolny jednak jest zależny od tego co dostałeś w okresie płodowym i określa wtedy wrażliwość ciała i mózgu na wykształcenie pełnych cech męskich. jeśli płód dostał niską ilość testosteronu to ciało i mózg będzie na niego mało wrażliwe, m.in powodując problemy psychiczne czy też słabszą fizyczność. dziś rozróżniamy przez
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:02:50
  • -6
@Amayor: tak, Twoje babcie są wyznacznikiem zadowolenia społecznego w tamtych czasach. czemu nie moje? :D
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:04:41
  • 1
@Amayor: mieć dziewczynę, a być przez nią kochanym tak naprawdę, a nie w związku z rozsądku lub bo koleżanki mają albo rodzina naciska, to też różnica.

poza tym nie pisz o tym, że facet może podnieść swoją wartość. jak mu biologia dała niski iloraz inteligencji, humanistyczny, to będzie tyrał za 2 koła max i niczego nie osiągnie. tylko w teorii on tą wartość może sobie podnieść, a podniesie ją ten
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:07:15
  • -2
@Ermenegildo: stanu odurzenia nie brano pod uwagi. mysle ,ze kobiety mają podobnie. jak sie upiją to mogą brać też równych sobie. tu bardziej mowimy o relacjach, a nie jakichś jednorazowych numerkach.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:12:15
  • -6
@grejfrut: czyli uważasz, że przez wolny rynek kobiety popchnęły społeczeństwo do przodu? że dzięki temu, że zostały "uwolnione" mężczyźni i one same podniosły poziom? blokad dziś nie ma, a kobiety z tego kompletnie nie korzystają. to jest mit, że kiedykolwiek im to przeszkadzało, bo jakby przeszkadzało to by dziś propocje zupełnie się odwróciły. może kiedyś tak będzie, ale nie widać ku temu żadnych przesłanek.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:17:52
  • -1
@nunczaqo: truestory, hipokryzejszyn story.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:40:33
  • -6
@Amayor: jasne, ponieważ nie ma uniwersalnych rozwiązań. być może źle się wyraziłem. tylko znowu generalizując: czemu kobiety tak bardzo oczekują dominacji? i to jeśli chodzi o siłę, wzrost, wiek, pozycje społeczną, posiadanie większej ilości przydatnych cech niż ona sama posiada. czemu większość kobiet opowiada też, że potrzebuje dominacji łóżkowej ze strony partnera? jeśli robi i potrzebuje tego większość tzn że możemy generalizować i tak jest kobietom wygodniej. tak kobiety czują
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:43:18
  • -2
@dziejo: kobiety oceniają mowę ciała, wibracje emocjonalne, czyli wstępnie twoje samopoczucie i pewność siebie przy niej, czyli odporność psychiczną. można to nazwać nawet "aurą". gdy jesteś męski, męsko się zachowujesz to dodaje Ci na start np to że jesteś inteligentny, zaradny, zdrowy, silny, opanowany. można wymieniać. może spotkałeś się kiedyś z sytuacją gdy dwóch mężczyzn mówi ten sam żart. brzydkiego nikt nie wysłuchał, nikt się nie śmiał, a gdy "maczo"
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:44:13
  • -3
@dziejo: menel bez pracy nie będzie miał atrakcyjności seksualnej 9/10. nie ma takiej możliwości. tylko słabe geny mogą zostać menelami bez pracy ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:45:55
  • -4
@cacyyy: jak chce być z Tobą tzn że możesz jej dawać coś społecznego i wtedy kobieta jest skłonna do obniżenia wymagań wyglądowych. nigdy nie wiesz czy kobieta jest z Tobą z powodów uczuciowych, czy dlatego że np chciała mieć chłopaka i byłeś pod ręką.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:48:17
  • -8
@Amayor: serio trzeba wszystko tak udowadniać? poobserwuj trochę, popytaj, poczytaj fora. popatrz też na siebie, czy masz niższego od siebie faceta, czy dominujesz w łóżku, czy jesteś silniejsza od własnego faceta czy to psychicznie czy fizycznie. jeśli takie rzeczy musze udowadniać to o czym my tu rozmawiamy?
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 18:56:20
  • -5
@Amayor: co złego jest w forach? wypowiadają się tam kobiety. te same które chodzą po ulicach, tylko nie boją się wyrażać własnego zdania gdyż są anonimowe. nie przesadzajmy, że kobiety wybierają silniejszych i wyższych, bo tylko tacy chodzą po tym świecie. kobiety takich pragną. koniec kropka :)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 19:09:28
  • -3
@Amayor: nie musze, mam wystarczająco dużo znajomych płci pięknej, czy tez miałem sporo kobiet, które potwierdzały to o czym mówię. może nie tyle słownie, co czynami ;)

i tu się rozmijamy o to co w tekście. mężczyzna przeciętny (5) powinien być uważany za kogoś kto nie odbiega od normy, a wg kobiet odbiega i szukają kogoś wyżej. zapraszam na portale randkowe, by zobaczyć jakie powodzenie mają tam przeciętni mężczyźni, a
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 19:10:19
  • -3
@grejfrut: pisałaś, że kobiety były kiedyś blokowane, czyli jakby cały postęp cywilizacji blokował mężczyzna (co z tego, że on praktycznie wszystko sam odkrył i wynalazł, nawet wibratory). czy dziś jest więcej noblistek? czy kobiety rozwijają się chętniej niż kiedyś w kierunkach niegdyś blokowanych? nie mówie o kierunkach humanistycznych czyli bazowaniu na własnej wyobraźni i wkuwaniu czegoś na pamięć.
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 19:19:52
  • -5
@Amayor: to wszystko dorabianie ideologii do czegoś czego nie jesteś w stanie stwierdzić. zapomniałaś, że to ja mogę sobie kobiety friendzonować, czy zrywać z nimi za różne foszki i szantaże, które są wielkim objawem miłości wg nich.
próbujesz mi obniżyć wartość w rozmowie zamiast ze mną rozmawiać o problemie. i jaki sens? to są manipulacje najniższej rangi ;)

cóż, jeśli portale są tylko dla osób poniżej przeciętnej to nie dziwi
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 19:41:30
  • -2
@blossoming_cherry: komunikacja jest fajna, gdy odbywa się dwustronnie, a nie w formie roszczeń jednej strony.

http://daimyoblog.blogspot.com/2012/05/rownosc-pci-postawa-roszczeniowa-u.html
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 19:55:20
  • -3
@NiepotrafieAngielskiego: tak, nie brałem tego pod uwagę. jednak gdy jest duża chemia, a kobieta już NIE jest dziewicą to jest jej strasznie ciężko wyżyć w białym układzie, nawet będąc zagorzałą katoliczką. nie ma tam miejsca choćby na małe przytulanie, ponieważ ono wywołuje już duże podniecenie. jakby opisać to wszystko co zostałe przytoczone w komentarzach, co było niejasne lub czegoś brakowało, to skończyłoby się na książce ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 20:05:34
  • -2
@blossoming_cherry: czy się zgadzam z Tobą czy nie, kolejny raz obarczyłaś winą za taki stan mężczyzn. czy kobiety to jakieś bezwolne i bezmyślne istoty? nie mogą odmówić, zaproponować innego rozwiązania?
pass69
pass69
pass69
Autor
23.03.2015, 20:33:51
  • -4
@dziejo: masz link do tego badania? ponieważ czasami nie tylko samochód odgrywa rolę, a ubiór. nie mam pojęcia jak oni to zmierzyli.

możemy zedytować mój komentarz tak: jak nie masz powodzenia, to jesteś przeciętny, brzydki lub nie pokazujesz na tych zdjęciach wysokiego statusu.
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 01:07:17
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 01:40:03
  • 0
@dixx: jest to atrakcyjność fizyczna (i tu mamy różne gusta) ale też męskość/kobiecość (z góry mamy narzucone co jest kobiece, a co męskie). czemu zakładam że jest to stałe? ponieważ atrakcyjność w tym pojęciu określają tylko geny. jeśli nie masz dobrych genów wpadniesz w depresję prędzej czy później. nie zbudujesz też dobrego umięśnienia, czy nie osiągniesz wysokiej pozycji społecznej. atrakcyjność już można dobrze mierzyć w czasach nastoletnich. jeśli wtedy nie
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 01:43:36
  • 0
@julienna: rozróżniamy tutaj wchodzenie w związek z powodów uczuciowych i nie. wchodzenie kobiety w związek nieuczuciowy wiąże się zwykle z tym, że taka kobieta nie ma wyboru i bierze takiego mężczyzne jaki jest pod ręką wmawiając mu uczucia. jakby kobiety mogły odczuwać pożądanie do większości mężczyzn to problemów w związkach na tym poziomie by nie było, a jak wiadomo bez pożądania nie ma tej pełnowartościowej (?) miłości.
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 08:45:11
  • 0
@mave_darrey: głupota. kobieca emocjonalność predysponuje do opiekowania się dziećmi i "przeżywania" życia, a nie rozumowania. do bycia ZALEŻNĄ, a nie niezależną. przez to kobieta ma zupełnie inny typ inteligencji, który przydatny jest własnie po to by zdobyć sobie najsilniejszego samca, który sie nią zaopiekuje, by wyeliminować rywalki, a nie żeby zdobywać świat. czemu mężczyznom trudniej jest się "domyślać" i trzeba prostymi komunikatami? czemu mniej wiedzą o relacjach interpersonalnych, a praktycznie
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 08:48:03
  • -1
@Amayor: no przepraszam, to wszystko jest przynajmniej w większości potwierdzone teoriami psychologii i socjologii ewolucyjnej. i czego mam nie stwierdzić umiejąc obserwować? nie wiem tylko co dokładnie mają w głowie, ale widać na jakiej zasadzie kobiety dobierały sobie mężczyzn od najmłodszych lat, kto miał największe powodzenie i czy aby nie było tak, że jeden najsilniejszy zgarniał po kilka kobiet, by zabrakło innym beta. tak samo mam kobiety, które o dziwo
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 08:51:18
  • -2
@gjk_: mam aktualnie kobietę. kocham ją, ona ... zgodnie z teoriami mnie nie :) jak progu atrakcyjności nie spełnisz to możesz być kochany, jak brat, jak przyjaciel, nie jak mężczyzna. biologicznie.
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 08:57:03
  • 0
@JakisTakiNick: 9/10 to musi już być samiec alfa. nie ma szans by zginął w naturze.
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 09:13:15
  • 1
@gjk_: ponieważ działa tu mechanizm miłości pozabiologicznej, która jest zawsze drugoplanowa i zwykle nie istnieje bez tej pierwszej. w razie wypadku takiego człowieka trzymają wyrzuty sumienia, litość, współczucie, strach. i nawet jeśli jest to miłość idealna, to jak widać kobiety się nią nie kierują ponieważ nadal wybierają: albo zasoby albo atrakcyjność czysto seksualna, które idą na pierwszy ogień. i tak samo my. nie zwiążemy się z kobietą dla nas nieatrakcyjną,
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 09:18:35
  • -1
@Amayor: wystarczy, że uświadamiam mężczyzn by uciekali przed pewnym typem kobiet ;) mniej pacjentów z depresją i samobójstw ;)
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 09:34:29
  • 1
@LyingLion: borderline to tylko usprawiedliwienie swojego złego charakteru. ta osoba na głębokim poziomie ma niskie poczucie własnej wartości, więc SMV ma zawsze niskie. reszta to chwilowa maska, jak małego, egocentrycznego i egoistycznego dziecka, któremu chwilowo dało się satysfakcjonującą jego zabawkę. ona swoją nienawiść do siebie projektuje na swoim wybranku. a kto moze temu ulec? tylko słaby genowo mężczyzna z problemami. silny by sobie nie dał i byłby na to odporny.
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 09:41:06
  • 0
@Amayor: słabo. poczytaj wykop, a poczytaj cały internet. 90% to kobiece poważne problemy miłosne w trwałych relacjach na głębszym poziomie. na wykopie to w większości całe życie friendzone lub samotność, ledwo łapanie za rączki, a nie przykładowo ślub. nie ma żadnego porównania.
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 09:49:00
  • -1
@gjk_: taka miłość wygląda na utopie, bo mało kto na coś takiego trafia. jest nie coraz mniej, a coraz więcej rozwodów. a co z ludźmi w nieformalnych związkach? co z ludźmi którzy tylko wybrzydzają, zrywają relacje, a już na pewno po tych 2 latach, jeśli nie mają ślubu? w ślubie sie męczą szukając nowych motylków i są to właśnie kobiety, które nie potrafią pożądać bez stanu zakochania. z męskimi odpowiednikami
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 10:31:47
  • 2
@gjk_: ja Ci o kobiecych problemach "motylkowych" zapodam kilkadziesiąt odnosników do tematów na forach, czy na portalach gdzie psycholożki opowiadają na pytania strudzonych pań. poprosze o dowód w postaci męskiej. nie zobaczę, nie uwierzę.
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 11:14:32
  • 0
@gjk_: ale przecież o tym ciągle mówię. o tym, że jak miłość biologiczna się kończy to następuje albo koniec związku albo ból głowy z tematu i zaczyna się niechęć do seksu. nigdzie nie neguję, że istnieje miłość pozabiologiczna, powiedzmy z przywiązania. istnieje, ale ona obarczona już jest dużym ryzykiem fascynacji i kolejnego zakochania w kimś innym w trakcie trwania miłości przyjacielskiej. kobiety z tytułu swojej emocjonalnej natury, trochę zawichrowanej, nieprzewidywalnej
pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 11:42:38
  • 4
Wytłumaczenie SMV
http://therationalmale.com/category/sexual-market-value/

można wziąć na luzie, ale dużo w tym racji.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pass69
pass69
pass69
Autor
24.03.2015, 12:29:42
  • 0
@gjk_: czemu? ponieważ internet upośledza interakcję. taka miłość może zainstnieć w sposób uzależniający (kobiety są mistrzyniami w dopowiadaniu sobie, więc są łatwym kąskiem w manipulacjach na odległość). i teraz taka kobieta dopowie sobie, dowyobrazi jakie ma cechy jej obiekt zakochania. będą to oczywiście cechy które pozwolą jej zrealizować hipergamiczną naturę. nie czuje też zapachu przez internet. nie widzi też wszystkiego co bierze się z SMV, czyli procentu bycia alfą. sposób

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.03.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking